Poster: Bastian
hee,
ik merkte laatst dat bij mijn gemini mixer (fx7000) de faders gaan kraken (de crosfader begint nu wel heel erg te kraken) en soms ook sommige hi-, mid- of bas knopjes.
Wat kan ik doen om het gekraak weg te krijgen ik hoorde dat er ook speciale fader spray is.
Tevens zit er nog wel voor 1 jaar garantie op maar ik weet niet of je dan er mee terug kan als de faders gaan kraken.
Wie weet er een oplossing?
Poster: Djillusion
Maar nu je nog Garantie op je mengpaneel hebt, zou ik er mee teruggaan. Misschien dat ze je een nieuwe kunnen toesturen of zoiets.
Poster: Djillusion
hoop ik ook voor je, anders moet je er ff mee naar de winkel gaan, BSE bijvoorbeeld in Groningen
Poster: Dj_SteeV
Ik raad je zeker af om dit met contactspray op te lossen. Ik heb dit ook gedaan en sinds dien lopen m'n faders niet lekker meer, stroever en het gekraak is na een tijdje weer terug gekomen. Als het een goede mixer is, en het is de moeite waard, zou ik er nieuwe baantjes in zetten
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.