Poster: Sandr
Oplossing is wel goed, vraag me alleen af hoe ze het gedaan hadden als ze geen showroom model hadden staan.. Normaal behandel je dit volgens mij als een DOA (death on arrival) en ruil je hem direct om voor een nieuwe.
ja ten tijden van het filmpje kwam ik er voor mezelf achter dat de jogdisplay overleden was.. het kan voor sommige mensen erg rot overkomen ut filmpje.. maar het speelde zich af pal na mijn constatering en uiteraard VOORDAT ik bij de winkel was geweest,. en ja wat ik ook in winkel spincity zei tegen de eigenaar,. was dat ik het natuurlijk erg klote vond.. en dat begreep hij goed,. maar ik zei ook nadat hij zijn toezegging had gedaan wat betreft de cdj2000 leenspeler.. dat het wel een grote pleister op de wond is dat hij mij zijn showroom modelletje meegeeft.. bij gebrek aan het in bezit hebben van een nieuwe (nu vraag ik me wel af, wat hij had gedaan als hij ze wel nieuw had liggen in doos) ik kreeg wel sterk het gevoel dat de beste man er alles aan heeft gedaan.. en dat is een pluim voor de shop. ONDANKS dat het eigenlijk geen DOA is want je kan pas van een DOA spreken (naar mijn inziens) als je gelijk na het uitpakken van een apparaat er gelijk mankementen vertoont.. dat gaat in mijn verhaaltje niet op.. je kan eerder spreken van een NDOA (nearly Death on Arrival) lol .. mja er zal wel een stekkertje vh display niet goed vast hebben gezeten ofzo wat dan ook..
ik moet zeggen nu ik mijn eigen filmpje kijk dat ik wel erg fel door de bocht ga,. maar het was in de heat of the moment zogezegd.. en ja wat er door mijn hoofd ook heen ging was niet alleen om het feit dat de speler naar god was.. maar ook omdat ik echt het idee had dat ik nu zwaar genaaid was om het volgende... dat ik gewoon 2 tot 3 weken met een halfassed onbruikbare set thuis zou komen te zitten.. kortom nie kan draaien.. maar dat is zonder meer goed opgelost door spincity.. al had ik liever een nieuw exemplaar gezien.. en stel al zouden ze geen cdj2000 op voorraad hebben gehad.. dan had ik ook wel genoegen genomen met een cdj-900 of zoiets dergelijks, al is het maar voor tijdelijk.. mgoed ik mag hoe dan ook niet klagen wat dat betreft vind ik.. maarem lol de cdj2000 van de winkel staat hier en ik merk nu pas op.. dat het geprinte prijskaartje op de kopse kant gezien op de speler gewoon nog aanwezig is

?haha