Introduce Lars01
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lars01    posted on 01-06-2011 21:38
Hallo DJR,
Ik ben lars kom uit amsterdam ben hier nieuw,
ik hou van een beetje allround stylen draaien.
Ik ben van plan om een digitale dj gear te kopen van rond de 200 euro iemand nog tips?
Ik ben beginnent dus iemand tipsConfused

Greetz lars01Cool

What do you think about Introduce Lars01 ??

Vote :   

MrQreeny    posted on 01-06-2011 21:56
Welcome,

Om je maar gelijk even wegwijs te maken... Aan de zijkant staat het menu met een searchfunctie. Die vraag is namelijk al aardig wat gesteld, dus dan heb je gelijk antwoord Winking my eye.
'Music is the universal language of mankind...'
mrmagix    posted on 01-06-2011 23:32
Welkom ook van mij uit Happy, laughing.

Een eerste grote tip voor dit forum te overleven heeft MrQreeny al gemeld, die aardige searchknop aan de zijkant :D. Gebruik die altijd eerst voor je een topicje opent, want het zou wel eens een dubbel topic kunnen zijn en dan ga je aardig wat weerstand krijgen van de members hier Happy, laughing.

Verder, een tip voor met je kleine budget toch wat gear te kunnen kopen zijn de bekende Hercules controllertjes. Ik denk dat ze nu al aan de MK4 (=generatie) zitten en vaak kan je ze krijgen voor om en bij de 200 euro plus een soort van beperkte versie van Virtual Dj maar kan je natuurlijk ook bijvoorbeeld een programma zoals traktor (=veel professioneler als Virtual Dj) mee aansturen. Ik denk dat met jouw budget dat je enigste mogelijkheden zijn... Veel professioneel ga je er niet mee kunnen kopen maar als beginner is dat ook helemaal niet nodig. Als je je maar amuseren kan, het echte werk kom je automatisch wel naartoe als je het dj'en echt volhoudt Happy, laughing

Ikzelf ben ook all round dj en kan je zeggen, het is ??n van de duurste stijlen (vind ik toch). Je moet alle soorten en stijlen van muziek up to date houden, tegenover als je enkel voor een niche als progressive house zou draaien, dan moet je je focussen op die labels van dat soort muziek en die up to date houden. Wel laat all round toe om 'eens zot te doen' met je manieren van mixen. Vermits je van de ene genre in de andere gaat, moet je origineel uit te hoek komen om dat te laten klinken.

Al bij al, ik wens je h??l veel succes in het dj milieu, hier op het forum en op je zoektocht naar gear dat bij je past Happy, laughing.
Indien er nog vragen zijn, iedereen hier is bereidt ernaar te luisteren en je bij te staan!

Greetings,
Frederik
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
User edit by mrmagix on 01-06-2011 @ 23:33:34 (1%)
Lars01    posted on 02-06-2011 10:51
Heey!

Oke heel erg bedankt voor de tips. Alleen heb ik nu een Numark mixtrack Midi DJ Pro besteld.
Toch bedankt.

Greetz,
Lars01
mrmagix    posted on 02-06-2011 11:14
Hmmm, veel geduld heb je niet h?... Je opent een topic met een vraag welke gear je zou moeten kopen, ik antwoord 2 uur later maar blijkbaar is het al te laat want je hebt al besteld...

Een wijze raad dus van mij, bekijk alles op je gemak, vraag raad aan mensen die er iets van kennen en ga nooit impulsief te werk... 200 euro is toch behoorlijk wat geld vind ik. Vaak zijn er alternatieven waar je zelf niet aan denkt omdat je er nog niet lang mee bezig bent dat een ander wel kan aanhalen voor jouw.

Maarbon, al bij al, geen slechte keuze gemaakt... We zullen je nieuwe trots binnen een paar dagen wel in de DJ-booth sectie zien zeker? Happy, laughing
Lars01    posted on 02-06-2011 11:58
Okee! Ik weet alleen niet precies hoe ik hem op de dj booth krijg ?? Cool
Winston    posted on 02-06-2011 12:50
Welkom Lars01
Tic Toc
mrmagix    posted on 02-06-2011 13:21
Poster: Lars01
Okee! Ik weet alleen niet precies hoe ik hem op de dj booth krijg ?? Cool

Allereerst zorg je voor een duidelijke, aantrekkelijke foto van je booth. Mooi scherp en zonder mensen erop enzo. Dan ga je naar de dj booths en klik je bovenaan op Add DJ Booth.
Op deze pagina krijg je nogmaals de lijst wat wel en niet mag in de dj booths. Onderaan staat een knopje voor je foto op te zoeken op je eigen pc (Locate image file). Hierna klik je op submit.

Mocht je foto niet de goede grootte hebben, kijk dan hier eens naar: http://www.smalljpg.com/resize/

This is an old Topic

No new postings for 5.226 days.
 Post CommentThat would be 174.2 months
or a whopping 14.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

145 Users online: 57 Guests (88 Unknown)
Pages generated today : 26.363
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.361.894