Welkom ook van mij uit

.
Een eerste grote tip voor dit forum te overleven heeft MrQreeny al gemeld, die aardige searchknop aan de zijkant :D. Gebruik die altijd eerst voor je een topicje opent, want het zou wel eens een dubbel topic kunnen zijn en dan ga je aardig wat weerstand krijgen van de members hier

.
Verder, een tip voor met je kleine budget toch wat gear te kunnen kopen zijn de bekende Hercules controllertjes. Ik denk dat ze nu al aan de MK4 (=generatie) zitten en vaak kan je ze krijgen voor om en bij de 200 euro plus een soort van beperkte versie van Virtual Dj maar kan je natuurlijk ook bijvoorbeeld een programma zoals traktor (=veel professioneler als Virtual Dj) mee aansturen. Ik denk dat met jouw budget dat je enigste mogelijkheden zijn... Veel professioneel ga je er niet mee kunnen kopen maar als beginner is dat ook helemaal niet nodig. Als je je maar amuseren kan, het echte werk kom je automatisch wel naartoe als je het dj'en echt volhoudt

Ikzelf ben ook all round dj en kan je zeggen, het is ??n van de duurste stijlen (vind ik toch). Je moet alle soorten en stijlen van muziek up to date houden, tegenover als je enkel voor een niche als progressive house zou draaien, dan moet je je focussen op die labels van dat soort muziek en die up to date houden. Wel laat all round toe om 'eens zot te doen' met je manieren van mixen. Vermits je van de ene genre in de andere gaat, moet je origineel uit te hoek komen om dat te laten klinken.
Al bij al, ik wens je h??l veel succes in het dj milieu, hier op het forum en op je zoektocht naar gear dat bij je past

.
Indien er nog vragen zijn, iedereen hier is bereidt ernaar te luisteren en je bij te staan!
Greetings,
Frederik