Aangezien mijn pc echt aan het eind van z'n latijn is ( er is 1 fan uitgevallen gister en een gigje werkgeheugen wil niet meer ) ben ik op het moment bij mijn ouders aan het klagen over een nieuwe. Deze zou max. rond de 700 euro moeten gaan kosten en moet;
-Fl Studio zonder problemen kunnen runnen.
-Traktor zonder problemen kunnen runnnen.
-De nieuwere games die uit gaan komen in het najaar kunnen runnen.
-Verschillende andere muziekprogramma's.
-Internet, msn, etc..
En dat allemaal het liefst tegelijkertijd. Nuh, maar jullie snappen waar ik naartoe wil. Hij hoeft niet pers? stil te zijn, maar een koeling is altijd welkom aangezien die fans anders totaal naar de klote gaan (wat hier dus is gebeurd). Een beetje leuke processor die ook redelijk ver te overclocken is vind ik ook altijd wel handig. Moet ook nog minstens 5 jaar mee kunnen qua hardware, software hoef je er niet bij te zetten,
dat wordt m'n eigen gestripte W7 die ik er even op donder ( JAJA, ILLEGAAL MAAR IK HOEF GEEN MORAALRIDDERS DIE MIJ DAT HIER GAAN LOPEN VERTELLEN ).Ik zat zelf een beetje aan zo'n soort configuratie te denken:

Dvd burner is niet echt nodig maar wel leuk opzich, ik heb een prima monitor en boxen, toetsenbord en muis houden het al 7 jaar met me uit dus misschien mogen die wel vervangen worden, voeding moet sowieso gekoeld zijn, behuizing boeit me niet, Hd moet meer dan 1 TB hebben ( hierboven verkeerd ingevuld )en de videokaart mag vrij zwaar zijn. Geen discussie over Intel/AMD, wat goedkoop is en perfect draait is voor mij het belangrijkste. Brand los, je krijgt m'n NuCash.nl account met 2,88 erop als je voor mij het ideale ding samenstelt rond de 700. Geen laptops, ik heb al een MacBook Pro en een Powerbook G4. Indien fout subforum, gelieve te verplaatsen. Alvast bedankt voor het reageren, en nogmaals: GEEN DISCUSSIES DIE NIKS BIJDRAGEN AAN MIJN VRAAG. Danku.