Poster: sher
Pff.. net een mix van 45 min opgenomen loopt het programma vast.. kan ik weer opnieuw beginnen..!
Poster: mrmagix
't zaad van ne maat, kan geen kwaad :D She's my gf too :D Hahaha
Poster: __MauMau__
Het lukt mij niet om bij die Daft Punk mashup de download te vinden :$
Is het iemand wel gelukt?
Poster: Sebasz
Heyyy guys (and girls ofc) ik was bezig met een leuk ideetje uitwerken! Hijs nog niet helemaal af, moeten nog wat sweeps in en de outro moet ff beter. Maar in grote lijnen issie wel klaar. Graag tips en meningen AUB!
klikkie
Heyyy guys (and girls ofc) ik was bezig met een leuk ideetje uitwerken! Hijs nog niet helemaal af, moeten nog wat sweeps in en de outro moet ff beter. Maar in grote lijnen issie wel klaar. Graag tips en meningen AUB!
klikkie
Poster: TimmyV
Waarom niet meedoen met het 538 demo duel?
klikkie
klikkie
Poster: maxmantz
Audacity zeker, en je werkt dan ook vast met vista...
Poster: Esmee
Hebben er nog mensen mij gemist de afgelopen tijd? Ik ben weer een soort van terug, denk ik. Iig vandaag :p
Poster: Ashley
gister gedraaid op een feesje waar don diablo ook moest
had hem 1 x eerder live gehoord op een festival maar een club is natuurlijk weer heel anders
JEUZUS dat ging hard;p letterlijk en figuurlijk. tis niet mijn stijl en na een half uur ben ik het weer zat, maar wel respect want hij heeft zeker skillllssszzz!