De Late Leeuw Chatcorner Deel 51 (1/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

-FLoriZ-    posted on 14-05-2011 19:43
De Late Leeuw - een plek voor al jouw off-topic verhalen!

Wat we hier niet willen:

-Discriminatie van mensen/minderheden/diersoorten.
-BreEzaAahTaaAl, ABN is niet zo moeilijk te leren en er zit een vinkje met ABC boven je wysiwyg editor. Spellingscheck ;3
-Gevloek
-Mensen bashen, dat doe je maar via de pm/msn, of gewoon niet.

Voor als je vriendin een avond niet thuis is.

En om de traditie hoog te houden:

RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
User edit by -FLoriZ- on 14-05-2011 @ 19:45:41 (40%)
Mod edit by Xtremer on 18-05-2011 13:10 (1%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 51 ??

Vote :   3 members like this  

bambamstudio    posted on 14-05-2011 20:24
FIRST!
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
main    posted on 14-05-2011 20:24
CHICKIEE
bambamstudio    posted on 14-05-2011 20:25
Ja in de sneeuw, beetje fail in de lente
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
main    posted on 14-05-2011 20:31
heb je gelijk in, maar d'r uiterlijk maakt dat meer dan goed!
DiVario    posted on 14-05-2011 20:58
Damn, die Voe is echt een kip :o
Practise makes perfect!
TH3llC    posted on 14-05-2011 20:59
K vind ze er goed uitzien in alle weersomstandigheden :p
main    posted on 14-05-2011 21:03
Poster: DiVario
Damn, die Voe is echt een kip :o

knap, imposant en prachtig?
TH3llC    posted on 14-05-2011 21:11
Even een vraagje, als je met een gsm (blackberry) op internet zit via wifi, kost dit dan geld?
Bootstrap    posted on 14-05-2011 21:13
Dat kost je niks Happy, laughing
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
TH3llC    posted on 14-05-2011 21:14
dacht ik wel maar was niet 100% zeker, bedanktCool
main    posted on 14-05-2011 21:25
tenzij je via (bijv) kpn hotspot op wifi zit... nooit gebruik maken van hotspots!!
TH3llC    posted on 14-05-2011 21:30
ik wil niet stom overkomen ofzo maar wat is een hotspot?
heb pas een blackberry wel nog zonder een blackberry abbonement
main    posted on 14-05-2011 21:34
een hotspot is een draadloos wifi netwerk. als je dan op internet gaat krijg je meestal eerst een inlog scherm (hierdoor betaal je dus niet meteen voor een hotspot). bij de ns daarentegen heb je t (als t goed is) gratis.
TH3llC    posted on 14-05-2011 21:35
dus inloggen is betalen? om het simpel te houden..
main    posted on 14-05-2011 21:41
bij 99% wel. dan moet je ook een account aanmaken, gewoon niet doen! persoonlijk durf ik dat bij de ns ook niet.. gewoon lekker met eindeloos of onbeperkt internet via 3g of gprs internetten!
TH3llC    posted on 14-05-2011 22:03
hoeveel kost het ongeveer in het geval dat je moet betalen?
main    posted on 14-05-2011 22:05
geen flauw idee, maar ga er vanuit dat t 3x de kosten zijn van je normale provider om internet te gebruiken!

edit: zie net dat ik al over de 4000 posts heb! wtf!
User edit by main on 14-05-2011 @ 22:06:04 (50%)
Tekhead    posted on 14-05-2011 23:01
Poster: TH3llC
Even een vraagje, als je met een gsm (blackberry) op internet zit via wifi, kost dit dan geld?

Zoals main al zegt, niks, je maakt gebruik van een modem die draadloos kan versturen en ontvangen naar eender wie die gebruik maakt van een gsm met wifi, uiteraard moet je een paswoord hebben voor in te loggen, anders kan je geen gebruik maken van je BB om op't internet te gaan. Als je thuis gebruik maakt van Belgacom b-box zal je met je BB lekker kunnen internetten.
dus inloggen is betalen? om het simpel te houden..

Neen, in Belgie niet. Als je gebruik gaat maken van een hotspot, zoals bij Quick hamburgers of Lunchgarden oid, vraag je aan iemand van personeel om een code om in te loggen, je zet de wifi aan op je BB, en die zal gaan zoeken naar een modem met wifi, eens gevonden zal je die op je BB zien verschijnen, je klikt op degene waarvan je de code hebt, intikken de code, en je kan beginnen. de volledige procedure gaat via die beschikbare modem van de aanbieder.
hoeveel kost het ongeveer in het geval dat je moet betalen?

Dat hangt van de provider af, het soort abonnement of betaalkaart, etc...?

Een gouden en goede tip Stef,?alleen?internetten met je gsm via een wifi verbinding, niet via je provider, stervensduur is dat, rij gewoon wat rond, zet je wifi open en het duurt echt niet lang voor je een signaal krijgt van een onbeveiligd netwerk, en daar maak je dan gebruik van Winking my eye
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
TH3llC    posted on 14-05-2011 23:19
ik heb het vooral voor nu in leopolsburg waar ik op wifi kan en voor binnen een paar maanden/Weken op buitelandse oefeningen/opdrachten waar dit ook gratis is, dus alles is in orde(en gratis^^)Cool
ik heb geen nood aan nutteloos internetten^^
maar ik vraag me nu wel af waar dat blackberry abbonement goed voor is, volgens de verkoper was dat voor 'overal' gratis op internet te kunnen maar voor zover ik dat nodig heb is dat gewoon 100% nutteloos om voor te betalen omdat ik overal wifi heb.. of zijn er nog voordelen?
ik had namelijk geen tijd om er een halfuur over te staan zeveren.

rodger heb je nog aan die foto's gedacht?
Tekhead    posted on 14-05-2011 23:37
gratis sms naar alle BB eigenaars, die zijn diensten waar bij ons geen vraag en nood aan is, dus nutteloos. Mobistar heeft ook zo een iphone internet abo, ik heb een iphone, maar om nog eens extra te betalen voor te internetten, nope, dan gebruik ik wel een onbeveiligd netwerk van de een of den andere.

Ik heb aan je foto's gedacht Stef, maar heb je email niet meer, per ongeluk gewist omdat m'n in en outbox op djr vol zat,
geef nog een even door Stef, stuur ik ze sebiet nog door.
LLCoolP    posted on 14-05-2011 23:40
ik heb het vooral voor nu in leopolsburg waar ik op wifi kan en voor binnen een paar maanden/Weken op buitelandse oefeningen/opdrachten waar dit ook gratis is, dus alles is in orde(en gratis^^)Cool
ik heb geen nood aan nutteloos internetten^^
maar ik vraag me nu wel af waar dat blackberry abbonement goed voor is, volgens de verkoper was dat voor 'overal' gratis op internet te kunnen maar voor zover ik dat nodig heb is dat gewoon 100% nutteloos om voor te betalen omdat ik overal wifi heb.. of zijn er nog voordelen?
ik had namelijk geen tijd om er een halfuur over te staan zeveren.

rodger heb je nog aan die foto's gedacht?

hey geen idee of je iets met t leger te maken hebt, maaaaar nu je het zegt, op die legerbasis van leopolsburg ?is 28/29mei geloof ik opendag!
Join the party and become famous!
User edit by LLCoolP on 14-05-2011 @ 23:42:29 (1%)
TH3llC    posted on 15-05-2011 00:24
Poster: LLCoolP
hey geen idee of je iets met t leger te maken hebt, maaaaar nu je het zegt, op die legerbasis van leopolsburg ?is 28/29mei geloof ik opendag!

dat is 22mei , kan zijn dat ik daar dan ook ben
Tekhead    posted on 15-05-2011 00:34
Even een woordje aan de LL openers ! post niet altijd blondjes bij openingspost, ik wil donker lol
TH3llC    posted on 15-05-2011 00:40
Poster: Tekhead
Even een woordje aan de LL openers ! post niet altijd blondjes bij openingspost, ik wil donker lol

haha, zolang het past maakt het mij niet uit :p
Tekhead    posted on 15-05-2011 01:20
haha
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

272 Users online: 117 Guests (155 Unknown)
Pages generated today : 43.731
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.468.382