Poster: DiVario
Damn, die Voe is echt een kip :o
Poster: TH3llC
Even een vraagje, als je met een gsm (blackberry) op internet zit via wifi, kost dit dan geld?
dus inloggen is betalen? om het simpel te houden..
hoeveel kost het ongeveer in het geval dat je moet betalen?
ik heb het vooral voor nu in leopolsburg waar ik op wifi kan en voor binnen een paar maanden/Weken op buitelandse oefeningen/opdrachten waar dit ook gratis is, dus alles is in orde(en gratis^^)
ik heb geen nood aan nutteloos internetten^^
maar ik vraag me nu wel af waar dat blackberry abbonement goed voor is, volgens de verkoper was dat voor 'overal' gratis op internet te kunnen maar voor zover ik dat nodig heb is dat gewoon 100% nutteloos om voor te betalen omdat ik overal wifi heb.. of zijn er nog voordelen?
ik had namelijk geen tijd om er een halfuur over te staan zeveren.
rodger heb je nog aan die foto's gedacht?
Poster: LLCoolP
hey geen idee of je iets met t leger te maken hebt, maaaaar nu je het zegt, op die legerbasis van leopolsburg ?is 28/29mei geloof ik opendag!
Poster: Tekhead
Even een woordje aan de LL openers ! post niet altijd blondjes bij openingspost, ik wil donker lol
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.