Poster: Bootstrap
Ja ik vind het juist ideaal dat ik hem gewoon in een hoes kan stoppen en dan in een rugzak mee kan nemen
Echt heerlijk draagbaar die 13' macbookjes. Mijn maat heeft dezelfde macbook als jij hebt met een 5400rpm schijf, man man wat is dat ding snel! Om even een vergelijking te maken: mijn 1,5 jaar oude macbook met 2,4GHz ,4 gig intern en 7200rpm schijf haalt met de visuele performance software van mijn broertje een framerate van ongeveer 100, die van mijn maat een framerate van 250?
Je zou het misschien niet zeggen, maar voordat ik mijn eerste macbook had was ik behoorlijk sceptisch over apple computers, nu wil ik niet anders meer.
Ik was ook aardig sceptisch. Maar ik heb zo lang met windows computers gewerkt dat ik ook nog met windows computers blijf werken. Ik wil gewoon alle 2 de systemen kennen en hun kunnen onder de knie hebben. Windows heb soms ook zijn voorkeuren. Wat ik wel top van Macs vind dat ze lekker snel opstarten en afsluiten. Coreaudio & Coremidi zijn ook top. Zeker lekker voor het Mobiele werken. Ook een groot voordeel is Trackpad. I love the Trackpad. Makkelijk scrollen door je Files. In en uit zoomen en makkelijk met je vingers functie bedienen en dingen zoals foto`s en documenten bewerken en draaien. Daar zijn die?mac mensen wel top in. Nadeel is en blijft de prijs en dat sommige software er niet voor te krijgen is. ?
Voor het vervoer naar gigs heb ik een Traktor tas gekocht van UDG. Pas lekker veel in, grote ?voor vak voor mijn Audio8DJ, Mijn beide X1s en kleine UDG tasje met mijn Kabels, USB Hub, Exterene 1TB Schijf, Adapters, Switchbox?en?USB sticks en SD?kaarten. Ook mijn Mini Maglight, Uberstand en Stekkerdoosje?passen er in. Kan ik op een gig alle kanten op. Traktor, Rekordsbox of gewoon Met CDJs met SD of USB.?Ook is het mooi dat die een Macbook lekker Dun is. Zo neemt die niet zoveel ruimte in.