Poster: Crazy
Hey Thijs, stickers zijn binnen en heb er al genoeg rondgestickert, vooral op plekken waar veel jongeren komen 16/25 jaar ong. dus als je in Rotterdam gaat organiseren heb je denk ik wel klantjes
Poster: Bcurly
Thijs, probeer je daar nou iets mee te zeggen? Hahahah
Poster: Bootstrap
Heel relaxt, bedankt man! We zijn serieus aan het kijken naar het organiseren van feesten in Rotterdam. We hebben contact met iemand die veel weet van de horeca daar en ??n van mijn collega's heeft net een kamer in het centrum gekregen. We denken dat de markt van technofeestjes in Rotterdam veel minder verzadigd is dan in Utrecht, denk jij dit ook? Zou je het misschien leuk vinden om over een tijdje mee te doen met een brainstormsessie van ons?
I'm in!
Poster: Henri_D
Pfff even aan het surfen op de apple shop...
Begin toch te twijfelen over aankoop van macbook pro wat, kom uit op een prijs van 2700 euro. Toch heel wat geld (15' met wat extra opties + office) ?
Iemand nog tips voor goeie alternatieven? Rekenkracht erg belangrijk (moet simulatie + reken software op gedraaid worden)
Pfff even aan het surfen op de apple shop...
Begin toch te twijfelen over aankoop van macbook pro wat, kom uit op een prijs van 2700 euro. Toch heel wat geld (15' met wat extra opties + office) ?
Iemand nog tips voor goeie alternatieven? Rekenkracht erg belangrijk (moet simulatie + reken software op gedraaid worden)
Een 13' macbook pro met i7, 4gb ram en normale 5400rpm schijf kost 1499,-. Mijn maat heeft zo'n macbook en ik kan je vertellen dat hij echt retesnel is. Als je er dan zelf een snellere schijf in gooit kun je die 5400 als externe schijf gebruiken en ben je goedkoper uit. Die verlengde garantie zou ik lekker laten zitten, via consumentenrecht heb je die garantie ook alleen moet je dan na een jaar 50 euro onderzoekskosten betalen (in Nederland in ieder geval en volgens mij is dat Europese wetgeving). Veel mensen weten dat niet en kopen bij elk product wat je kopen een extra garantie, bij Dixons gebeurt dat ook vaak.
Een 13' macbook pro met i7, 4gb ram en normale 5400rpm schijf kost 1499,-. Mijn maat heeft zo'n macbook en ik kan je vertellen dat hij echt retesnel is. Als je er dan zelf een snellere schijf in gooit kun je die 5400 als externe schijf gebruiken en ben je goedkoper uit. Die verlengde garantie zou ik lekker laten zitten, via consumentenrecht heb je die garantie ook alleen moet je dan na een jaar 50 euro onderzoekskosten betalen (in Nederland in ieder geval en volgens mij is dat Europese wetgeving). Veel mensen weten dat niet en kopen bij elk product wat je kopen een extra garantie, bij Dixons gebeurt dat ook vaak.
Ik kijk nog even rond en spring wel eens in apple center en m'n vaste pc shop binnen. Zie dan wat er uit de bus komt. Zelfde specs als m'n vaste pc zoek ik nietdat zou gekkenwerk zijn. Moet gewoon nuttig zijn en bruikbaar voor m'n opdracht, hoe zeer ik het ook zou willen, voor internetten en wat tekstverwerking vind ik deze beestjes wat te duur. (Voor drive-in heb ik al vaste pc die ingebouwd zit dus zou deze totaal overbodig worden, lijkt me ook maar domme zet).?
Denk dat ik iemand ken die macbook pro 17' vorig jaar gekocht heeft als ik het goed heb, ga daar mss eens langs nog.
Maar thx alvast iedereen voor advies!
Ga nu beginnen aan master automatisering, in kaho st-lieven te gent. Ga dus mee met unief van leuven lol.?
Heb nog 1 examen te gaan en de batchelor is binnen (mits eventueel nog wat herexamens haha).
Wat doe jij?