Poster: DjVictorF
Iemand toevallig ervaring met de Zomo DJ Tank/Vinyl tas? Past hier een UDG 128 en een case logic 256 in? En is het een beetje kwaliteit?
Poster: Ashley
net krks besteld
Poster: Dolivieira
Je komt idd nog draaitafels tegen op grote feesten en vooral op Techno, Techhouse, Hardcore, Old Skool,?Retro, Drum n Bass?en Tekno feesten. Ik ben afgelopen zaterdag naar Music Republic geweest en daar stonden ook nog draaitafels in de booth. Billy Nasty draait nog steeds met Vinyl. Dus dood is vinyl zeker niet. Het is aleen moeilijker om nog bepaalde nieuwe platen te krijgen want die worden of niet of beperkt geperst. Maar vinyl dood is onzin.
Poster: Dolivieira
Je komt idd nog draaitafels tegen op grote feesten en vooral op Techno, Techhouse, Hardcore, Old Skool,?Retro, Drum n Bass?en Tekno feesten. Ik ben afgelopen zaterdag naar Music Republic geweest en daar stonden ook nog draaitafels in de booth. Billy Nasty draait nog steeds met Vinyl. Dus dood is vinyl zeker niet. Het is aleen moeilijker om nog bepaalde nieuwe platen te krijgen want die worden of niet of beperkt geperst. Maar vinyl dood is onzin.
Poster: Tekhead
Wie beweerde hier allemaal dat vinyl dood is ?
Vinyl is bezig aan een mooie weg terug, ook FRS kan aan de grote en blijvende vraag van hun klanten niet weerstaan en gaat terug vinyl verkopen, ze starten met 14.000 titels, heel mooi zo van FRS.
Poster: Mixt-Ape
Mackie 824 voor mij