De Late Leeuw Chatcorner Deel 51 (29/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

-FLoriZ-    posted on 14-05-2011 19:43
De Late Leeuw - een plek voor al jouw off-topic verhalen!

Wat we hier niet willen:

-Discriminatie van mensen/minderheden/diersoorten.
-BreEzaAahTaaAl, ABN is niet zo moeilijk te leren en er zit een vinkje met ABC boven je wysiwyg editor. Spellingscheck ;3
-Gevloek
-Mensen bashen, dat doe je maar via de pm/msn, of gewoon niet.

Voor als je vriendin een avond niet thuis is.

En om de traditie hoog te houden:

RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
User edit by -FLoriZ- on 14-05-2011 @ 19:45:41 (40%)
Mod edit by Xtremer on 18-05-2011 13:10 (1%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 51 ??

Vote :   3 members like this  

Dyno    posted on 19-06-2011 15:03
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
DjVictorF    posted on 19-06-2011 15:18
Poster: dj-zero
Ik denk eigenlijk dat dit wel zou moeten passenWinking my eye
heb zelf echter een veel goedkopere oplossing, ?gewoon van warwick ofzo....
Stukken goedkoper.. en voor gewoon vervoer primaWinking my eye
heb er een logic case 120 ofzo in, mn laptop, een aantal vinyl(die eigenlijk alleen thuis gewoon om te bewaren...), mn headphone, en een hoop kleine dingetjes.... zeker een aanraderWinking my eye

Waar kan ik deze aanschaffen? (Je kan de webshop gewoon noemenWinking my eye)

Verder heb ik ook de: Zomo DJ Tank/Vinyl Tas gevonden. Kunnen 70 platen in, dus lijkt mij wel dat daar mijn 258 en 128 cd mappen in kwijt kan?
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
dj-zero    posted on 19-06-2011 16:50
denk t wel jaWinking my eye
De duitse winkel in K?ln:P ik denk dat dat genoeg zegt?:P
BennoRevelli    posted on 19-06-2011 16:57
Poster: bambamstudio
Vond deze plug-in bizar slecht. Heb hem ooit gekregen om te testen. De plug zit teveel in de saturatie te klooien, zodat alles wat doffer gaat klinken. Maar goed, wat wil je ook voor 20 euro....

Veel artiesten die echt wat bereikt hebben in de DJ en producer scene gebruiken deze plugin.
Dat zegt genoeg..
Heb hem zelf laatst ook gekocht.

Voor lage tonen zoals Kicks is het perfect, je moet het inderdaad niet voor je hoge (nexus) synths of vocals gebruiken maar voor basslines en kicks is het prima Happy, laughing
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
Bootstrap    posted on 19-06-2011 17:12
Poster: Beatunite
Veel artiesten die echt wat bereikt hebben in de DJ en producer scene gebruiken deze plugin.
Dat zegt genoeg..

Dit is een klassiek voorbeeld van een drogreden. Als Schumacher in een trabant zou rijden wil dat toch ook niet zeggen dat het een goede auto is. Als er hier iemand is die verstand zou moeten hebben van plugins is het BamBam wel.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
main    posted on 19-06-2011 17:19
Dat zegt genoeg..

Voor lage tonen zoals Kicks is het perfect, je moet het inderdaad niet voor je hoge (nexus) synths of vocals gebruiken maar voor basslines en kicks is het prima Happy, laughing

Zoals bootstrap al zei, bullshiaaat. Je moet je eigen ding doen, niet iemands reet achterna lopen.
main    posted on 19-06-2011 17:19
Dat zegt genoeg..

Zoals bootstrap al zei, bullshiaaat. Je moet je eigen ding doen, niet iemands reet achterna lopen.
mrmagix    posted on 19-06-2011 17:31
Poster: Bootstrap
Dit is een klassiek voorbeeld van een drogreden. Als Schumacher in een trabant zou rijden wil dat toch ook niet zeggen dat het een goede auto is. Als er hier iemand is die verstand zou moeten hebben van plugins is het BamBam wel.

Oneens, als een plugin veel gebruikt is, betekend dit ook wel degelijk dat hij iets of wat waarde heeft. Anders zou hij ook niet gebruikt zijn. Bambam kan technisch gelijk hebben, omdat hij hele grote kennis heeft van plug-ins en ook direct 10 alternatieven voor de deze klaar heeft die veel beter zijn. Dat maakt van deze plug-in geen slechte...

De hype volgen is hier dus niet van toepassing, je gebruikt gewoon wat algemeen goed bevonden wordt... Een hype volgen heeft meer te maken met je persoonlijke stijl dat je aanpast om 'er bij te horen'... Of da's toch mijn mening hierover Cool
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
BennoRevelli    posted on 19-06-2011 17:36
Poster: Bootstrap

Poster: mrmagix
Oneens, als een plugin veel gebruikt is, betekend dit ook wel degelijk dat hij iets of wat waarde heeft. Anders zou hij ook niet gebruikt zijn. Bambam kan technisch gelijk hebben, omdat hij hele grote kennis heeft van plug-ins en ook direct 10 alternatieven voor de deze klaar heeft die veel beter zijn. Dat maakt van deze plug-in geen slechte...

De hype volgen is hier dus niet van toepassing, je gebruikt gewoon wat algemeen goed bevonden wordt... Een hype volgen heeft meer te maken met je persoonlijke stijl dat je aanpast om 'er bij te horen'... Of da's toch mijn mening hierover Cool

Inderdaad! Happy, laughing Perfect samengevat
main    posted on 19-06-2011 17:37

Dus drugs zijn ook goed voor je?
mrmagix    posted on 19-06-2011 17:39
Poster: main
BR>

Dus drugs zijn ook goed voor je?

Nooit deze uitdrukking gehoord: 'Jij rookt omdat je er wil bijhoren?' of 'Jij pakt drugs omdat je er wil bijhoren?' Dit is dus een hype.

Ook staat in mijn uitleg dat de plug-in algemeen is goed bevonden, dat kunnen we van drugs toch niet zeggen?
TimmyV    posted on 19-06-2011 17:40
Lol... je neemt het iets te serieus mainCool
Let's go f*cking mental
User edit by TimmyV on 19-06-2011 @ 17:40:30 (11%)
BennoRevelli    posted on 19-06-2011 17:41
Nooit deze uitdrukking gehoord: 'Jij rookt omdat je er wil bijhoren?' of 'Jij pakt drugs omdat je er wil bijhoren?' Dit is dus een hype.

Ook staat in mijn uitleg dat de plug-in algemeen is goed bevonden, dat kunnen we van drugs toch niet zeggen?

Poster: TimmyV
Lol... je neemt het iets te serieus mainCool

Inderdaad.. dit gaat helemaal nergens meer over.
LilQuint    posted on 19-06-2011 17:44
net mijn pioneer cdj 1000 mk2 gehaald,
super blij mee!
even foto's in dj booth sectie oploaden Happy, laughing
main    posted on 19-06-2011 17:45
Laat maar.. ik vind dat je zelf moet bepalen of iets goed is, niet door anderen, die kunnen namelijk een compleet andere mening hebben
MichaelMiller    posted on 19-06-2011 18:04
Poster: Henri_D
als je digitaal draaien gelijk stelt aan met een muis klikken heb je het toch wel hier even heel erg mis vrees ik. Het is nog iets meer dan al die 14jarige kereltjes die plots gratis VDJ gaan ontdekken.?

Ja, ok heb je wel gelijk in. Toen ik mijn bericht teruglas dacht ik ook van... Nee, onzin dat ik dit zo heb neergezet. Ik bedoelde ook meer van auto-syncen. Ik vind het persoonlijk zwak als je zoiets gebruikt. Hier zal vast veel kritiek op komen, maar dit zal ik iig nooit gaan doen. Vrijdag genoten van die fantastische CDJ 2000 & DJM 2000! I <3 Pioneer.
www.facebook.com/michaelmillerofficial
Bootstrap    posted on 19-06-2011 18:11
Poster: main
Laat maar.. ik vind dat je zelf moet bepalen of iets goed is, niet door anderen, die kunnen namelijk een compleet andere mening hebben

Precies. Het kan goed zijn dat al die grote artiesten geld hebben gekregen om te zeggen dat ze de plugin gebruiken of goed vinden.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Henri_D    posted on 19-06-2011 18:17
Poster: Mikeyy-V
Ja, ok heb je wel gelijk in. Toen ik mijn bericht teruglas dacht ik ook van... Nee, onzin dat ik dit zo heb neergezet. Ik bedoelde ook meer van auto-syncen. Ik vind het persoonlijk zwak als je zoiets gebruikt. Hier zal vast veel kritiek op komen, maar dit zal ik iig nooit gaan doen. Vrijdag genoten van die fantastische CDJ 2000 & DJM 2000! I <3 Pioneer.

Ik heb niets meer tegen autosync als je dan een set kan neerzetten die anders niet mogelijk was. Een doorsnee dj kan geen 4 decks sync laten lopen om zo enorm vloeiende en originele mixen te gaan maken. Waar je wel punt hebt is als je gewoon house trackjes in elkaar gaat lopen mixen het mss wat er over is. Maar waar is het grote verschil dan met mensen die gwn beatcounters op cd spelers gebruiken... ? Technologie als vijand zien is nooit een goeie manier om met dingen om te gaan, moet je eerder gaan zoeken wat je er net meer door kan.
niiicola    posted on 19-06-2011 20:13
Gister heerlijk gedraait voor het Brabants volk Happy, laughing
Gaat laat los daar maar als het los gaat is het echt super!
Gewoon.
Winston    posted on 19-06-2011 20:48
Poster: Xurion
Zo enorm grappig dat de mensen die hier kritiek hadden tegen digitaal draaien nu zelf over gaan tot digitaal?Cool

Haha ....., ik ben 1 van ze. Maar ik doe het wel met timecode. Maar ook met trackpad als ik niet bezig zal zijn met mixen. En ben erg benieuwd hoe de SYNC knop zal presteren!
Tic Toc
MichaelMiller    posted on 20-06-2011 00:00
Dit is echt precies hetzelfde als overstap van platenspelers naar cd-spelers. 'Nee, ga ik echt niet doen... Zo'n onzin!' Uiteindelijk heel veel ervan gewoon met de CDJ's. Of je doet het allebei..:D
www.facebook.com/michaelmillerofficial
mrmagix    posted on 20-06-2011 00:02
Poster: Mikeyy-V
Dit is echt precies hetzelfde als overstap van platenspelers naar cd-spelers. 'Nee, ga ik echt niet doen... Zo'n onzin!' Uiteindelijk heel veel ervan gewoon met de CDJ's. Of je doet het allebei..:D

Ik mis toch nog steeds m'n cassette spelertjes hoor Unhappy
jeffrey412    posted on 20-06-2011 00:38
Hoe ga je eigenlijk een rank omhoog in dit forum ?
DJ Mol / twitter: @DJJeffreymol
mrmagix    posted on 20-06-2011 00:42
Poster: jeffrey412
Hoe ga je eigenlijk een rank omhoog in dit forum ?

GROOOOOOWT GEHEIM!
jeffrey412    posted on 20-06-2011 00:45
geheimen kun je raden met hints, dus komaaaaaaar op
DJ Mol / twitter: @DJJeffreymol

183 Users online: 24 Guests (159 Unknown)
Pages generated today : 58.818
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.795.333