Poster: dj-zero
gefeliciteerd lead!:D
2 Tekhead, ik was van mening dat deze in 2012 zou uitkomen?
En helaas is deze keuze niet aan mij aangezien het abbonement via het werk loopt.
Poster: Lucalicious
net de Sausage Fattener plugin van Dadalife gekocht, wat is die heerlijk zeg!
Poster: Henri_D
(maar nog 2 weken doorbijten zonder muziek... grrr ik haat examens wrm ging ik toch studeren haha. )
Poster: main
heb m ook, bizar hoe makkelijk je iets vol kan maken.. maar ben bang dat t wel een beetje een 'soundgoodizer' is van fl..
Poster: Lucalicious
net de Sausage Fattener plugin van Dadalife gekocht, wat is die heerlijk zeg!
Poster: DjVictorF
Wil binnenkort een UDG Slingbag aan gaan schaffen om mijn CD mappen in te vervoeren.. Nu is de vraag: Passen hier mijn 2 cd mappen in? Het gaat om een UDG 128 map en Case Logic 256 map.
En als dit niet past, hebben jullie dan nog een andere aanrader om het mee te vervoeren?
Poster: bambamstudio
Als je je basgeluid iets dikker wilt laten klinken, moet je eens proberen geluiden te layeren (stapelen). Zeker als het om software gaat is het layeren met een hardwaresynth aan te raden. Krijg je een net wat meer voller, dynamischer geluid.
Poster: bambamstudio
Als je je basgeluid iets dikker wilt laten klinken, moet je eens proberen geluiden te layeren (stapelen). Zeker als het om software gaat is het layeren met een hardwaresynth aan te raden. Krijg je een net wat meer voller, dynamischer geluid.