Poster: MrQreeny
Toevallig fruity loops :P ?
Beetje te tam voor mijn style... Mag wel ff een dikke bass en (nog) een dikke synth bij van mijHoelang produceer je al??
Poster: DjVictorF
Ik zoek een remix van: Sunfreakz - Counting Down The Days en het is niet de Axwell remix. Het is een heerlijk zomersplaatje! Weet iemand welke ik bedoel?
Poster: DiVario
Weet iemand wat ik nog zou kunnen krijgen voor het volgende?
2 x technics 1210 (zwarte) M3D platenspelers in sublieme staat met 2x ortofon concorde nightclub elementen + naalden + 4 reservenaalden (in mooie doosjes) + 2 nieuwe ortofon concorde pro s (zwarte) elementen met naalden + originelen stofkappen + technics slipmatten + ortofon slipmatten + 3 sets traktor vinyl (1 set glow in the dark) (2 sets zijn nog nieuw)
alvast bedankt!
Poster: Ashley
ik heb 3 euro 20 in m'n portemenee :D
Poster: Lucalicious
zoo lekker als je met iets bezig bent waarvan je denkt dat het goed gaat worden haha :D
Poster: cross-over
Gisteren Deadmau5 op pinkpop meegemaakt. Heerlijk feestje, alleen had ik er meer van verwacht.
Slechte overgangen en veel instart fouten. zonde.....
Snap wel dat hij geen live-feed wou en dat het niet uitgezonden mag worden.....
Poster: Bouncy
Oeh, dat betekend dat ik binnekort weer werk heb?
Poster: __MauMau__
Zit ik een beetje MTV te kijken komt ineens beyonce - on the floor langs...
Ik kon wel huilen, waarom maken popartiesten nou nooit eigen beats! Ze moeten altijd de goede nummers nemen en deze dan 'misbruiken'...
Poster: LucaliciousNiet de enige, ik vind m ook niet zo slecht.
en ik de enige die dat juist een vet nummer vind haha? :P
Poster: __MauMau__
Zit ik een beetje MTV te kijken komt ineens beyonce - on the floor langs...
Ik kon wel huilen, waarom maken popartiesten nou nooit eigen beats! Ze moeten altijd de goede nummers nemen en deze dan 'misbruiken'...