De Late Leeuw Chatcorner Deel 51 (24/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

-FLoriZ-    posted on 14-05-2011 19:43
De Late Leeuw - een plek voor al jouw off-topic verhalen!

Wat we hier niet willen:

-Discriminatie van mensen/minderheden/diersoorten.
-BreEzaAahTaaAl, ABN is niet zo moeilijk te leren en er zit een vinkje met ABC boven je wysiwyg editor. Spellingscheck ;3
-Gevloek
-Mensen bashen, dat doe je maar via de pm/msn, of gewoon niet.

Voor als je vriendin een avond niet thuis is.

En om de traditie hoog te houden:

RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
User edit by -FLoriZ- on 14-05-2011 @ 19:45:41 (40%)
Mod edit by Xtremer on 18-05-2011 13:10 (1%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 51 ??

Vote :   3 members like this  

ceesietopc    posted on 13-06-2011 14:30
Whaha :P Dat maakt het verhaal weer anders, leuke plotwending...
User edit by ceesietopc on 13-06-2011 @ 14:30:19 (2%)
mrmagix    posted on 13-06-2011 14:32
Poster: OneSoul
Wat niet weet niet deert :p

De vraag is alleen, kan je er zelf mee leven...
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
TH3llC    posted on 13-06-2011 14:33
idd ja, dat ik nu de vraag die ik mezelf ook stel, eerste keer in m'n leven dat ik zoiets voorheb
DiVario    posted on 13-06-2011 14:33
Haha OneSoul,?
niet altijd :p
Practise makes perfect!
mrmagix    posted on 13-06-2011 14:44
Poster: TH3llC
idd ja, dat ik nu de vraag die ik mezelf ook stel, eerste keer in m'n leven dat ik zoiets voorheb

Tijd zal het leren Happy, laughing. Heb het ??n keer gedaan, mooi alles opgebiecht, chance gehad dat ik zo'n lieve vriendin had en een kans gekregen. Maar heb wel men strafje mogen uitzitten hoor! Maar NOOIT meer haal ik het nog in m'n hoofd... E?n nachtje plezier is het niet waard een ganse relatie op spel te zetten. Mooie les heb ik toen geleerd Winking my eye
TH3llC    posted on 13-06-2011 14:51
we zien wel wat de tijd ons brengt^^
OneSoul    posted on 13-06-2011 14:57
Poster: DiVario
Haha OneSoul,?
niet altijd :p

Uiteindelijk blijf je er zelf meezitten, en als andere het dan weten en je vriendin zou het zo via via te weten komen, dan ben je nog veel verder van huis.

Dus mss beter opbiechten :s
Play the music, not the instrument.
TH3llC    posted on 13-06-2011 14:58
k vertrek seffes naar leopoldsburg tot vrijdag avond, zal dan wel zien wat ik doe of niet doe
mrmagix    posted on 13-06-2011 15:00
k vertrek seffes naar leopoldsburg tot vrijdag avond, zal dan wel zien wat ik doe of niet doe

Jup, jij kent de situatie het beste en jij weet ook wat het beste is voor je vriendin Happy, laughing.
TH3llC    posted on 13-06-2011 15:08
het beste voor m'n vriendin is zwijgen daar ben ik 200% zeker van
maar voor mij weet ik het niet
DaCompra    posted on 13-06-2011 17:04
Hey guys,
ben al een tijdje bezig met een remix van Nothing on you, en vind hem wel af eigenlijk.
Zouden jullie hem even willen checken? Soundcloud linkje ; http://soundcloud.com/mark-wagenaar/nothing-on-you
Thanks voor de moeite !
Henri_D    posted on 13-06-2011 17:12
Hem even aangezet, vind hem eigenlijk wel lekker klinken! Als je hem ooit vrij geeft zou ik hem wel eens durven draaien Thumbs Up
MrQreeny    posted on 13-06-2011 19:08
Toevallig fruity loops :P ?

Beetje te tam voor mijn style... Mag wel ff een dikke bass en (nog) een dikke synth bij van mij Winking my eye Hoelang produceer je al??
'Music is the universal language of mankind...'
MrQreeny    posted on 13-06-2011 19:13
Poster: Tekhead
en al een tijdje naar dancetv aan't kijken, en iedere djh die daar speelt staat daar zo een onnozele mc te lullen, wat een shit is me dat zeg, om kotsziek van te worden met dat gelul.

Dat is voor mensen die willen verbloemen dat ze niet top zijn in inmixen denk ik dan altijd maar... En voor mensen die alleen harde beats saai gaan vinden natuurlijk. Ik kan er ook niet tegen man, ga dan lekker in een rockband zitten als je zo nodig moet lullen!

Edit:
How foutje (a) ...Cool
User edit by MrQreeny on 13-06-2011 @ 19:13:50 (6%)
D-Danny    posted on 13-06-2011 19:30
Heb net even een psyko punkz mashje gemaakt, stelt niet veel voor meer voor de fun gedaanWinking my eye
Link SC: http://soundcloud.com/dan-e-creations/dan-e-psyko-punkz-mash
MarcoMartinez    posted on 13-06-2011 20:12
check anders www.be-at.tv even minder mc's en betere dj'sCool
www.djmarcomartinez.com
MrQreeny    posted on 13-06-2011 20:17
Poster: D-Danny
Heb net even een psyko punkz mashje gemaakt, stelt niet veel voor meer voor de fun gedaanWinking my eye
Link SC: http://soundcloud.com/dan-e-creations/dan-e-psyko-punkz-mash

Zit (bijna) in de map Happy, laughing!
Lucalicious    posted on 13-06-2011 20:26
Tekhead    posted on 13-06-2011 20:32

Als je schrik hebt voor een definitieve breuk, zwijg dan? beter, is beter voor iedereen.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Tekhead    posted on 13-06-2011 20:34
Poster: MrQreeny
Dat is voor mensen die willen verbloemen dat ze niet top zijn in inmixen denk ik dan altijd maar... En voor mensen die alleen harde beats saai gaan vinden natuurlijk. Ik kan er ook niet tegen man, ga dan lekker in een rockband zitten als je zo nodig moet lullen!

Edit:
How foutje (a) ...Cool

Nee, die dj's waar ze staan bij te lullen zijn o.a. Joost van Bellen, Afrojack e.a. zijn toch niet van de minste denk ik.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Maikelxxl    posted on 13-06-2011 20:56
Goede avond iedereen :P

Al een hele poos niks van me laten horen Nogal druk geweest XD
MrQreeny    posted on 13-06-2011 21:09
Armin is echt een held. Hij was gister bij Yolanthe op 3, jammer van yolanthe, maar Armin is echt geniaal. Hij past mooi in het rijtje bij van der Sar: 'Zij die met succes zo gewoon zijn gebleven'. Haha. En een groot hart voor zn muziek!

Tot zover mijn ode aan Armin, lol.
Maikelxxl    posted on 13-06-2011 21:23
weet iemand wat ik voor me 18? verjaardag moet vragen aan me ouders ze vragen elke keer van goh Maikel wat wil je hebben maar weet totaal niet wat ik wil :P Vind een tatoo ook onzettend leuk en nice maar ja Iemand nog sugesties
MrQreeny    posted on 13-06-2011 21:25
Hmm nee ik zou echt niks kunnen verzinnen......?Cool

Cool
mrmagix    posted on 13-06-2011 21:25
Poster: Maikelxxl
weet iemand wat ik voor me 18? verjaardag moet vragen aan me ouders ze vragen elke keer van goh Maikel wat wil je hebben maar weet totaal niet wat ik wil :P Vind een tatoo ook onzettend leuk en nice maar ja Iemand nog sugesties

Een setje hoofdletters en punten misschien??Cool haha lol

Vraag een headphone of doe eens zot en zet een mooie pio set op je lijstje. Een tatoo vraagt meer bedenktijd denk ik..
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

153 Users online: 3 Guests (150 Unknown)
Pages generated today : 33.693
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.424.471