Poster: OneSoul
Wat niet weet niet deert :p
Poster: TH3llC
idd ja, dat ik nu de vraag die ik mezelf ook stel, eerste keer in m'n leven dat ik zoiets voorheb
Poster: DiVario
Haha OneSoul,?
niet altijd :p
k vertrek seffes naar leopoldsburg tot vrijdag avond, zal dan wel zien wat ik doe of niet doe
Poster: Tekhead
en al een tijdje naar dancetv aan't kijken, en iedere djh die daar speelt staat daar zo een onnozele mc te lullen, wat een shit is me dat zeg, om kotsziek van te worden met dat gelul.
Poster: D-Danny
Heb net even een psyko punkz mashje gemaakt, stelt niet veel voor meer voor de fun gedaan
Link SC: http://soundcloud.com/dan-e-creations/dan-e-psyko-punkz-mash
k vertrek seffes naar leopoldsburg tot vrijdag avond, zal dan wel zien wat ik doe of niet doe
Poster: MrQreeny
Dat is voor mensen die willen verbloemen dat ze niet top zijn in inmixen denk ik dan altijd maar... En voor mensen die alleen harde beats saai gaan vinden natuurlijk. Ik kan er ook niet tegen man, ga dan lekker in een rockband zitten als je zo nodig moet lullen!
Edit:
How foutje (a) ...
Poster: Maikelxxl
weet iemand wat ik voor me 18? verjaardag moet vragen aan me ouders ze vragen elke keer van goh Maikel wat wil je hebben maar weet totaal niet wat ik wil :P Vind een tatoo ook onzettend leuk en nice maar ja Iemand nog sugesties
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.