Poster: sher
Hoe groot is het verschil in draaien met een Reloop RMP-2 en een Pioneer cdj- 800/ 1000 ?
Poster:?sher
Oke thanx.. que point gebruik ik toch niet..
Hoe groot is het verschil in draaien met een Reloop RMP-2 en een Pioneer cdj- 800/ 1000 ?
Poster: Tekhead
1000,00?
Poster:?MrQreeny
Hey, willen jullie op mij stemmen?? Het gaat best lekker ik sta nu 8ste, maar daar moet ik wel blijven natuurlijk! Ik heb het ook al in het grote stem op mij forum gezet, maar daar kijken de meeste volgens mij niet. Dus daarom hier ook nog evenben ik daarna weg :P Stemmen en luisteren kan via?deze link
Bedankt!
Poster: mrmagix
Haha wou dat ook zeggen daarnet maar dacht dat het hier niet grappig ging worden bevonden??
Haha wou dat ook zeggen daarnet maar dacht dat het hier niet grappig ging worden bevonden?
Dat denk ik wel. Daarnet stond je nog op 21 en nu op 8, dat betekend toch wel wat?
Poster: Tekhead
Wou nog even m'n trots op m'n zoon melden, hij heeft zijn reken en taaltoetsen afgelegd, en had het schitterend totaal van 176/182 en moet je nog weten dat er 1 hoofdrekentest bij was, 100 rekenoefeningen zo snel mogelijk oplossen.
Levi had 99/100 in net geen 6 minuten, heel knap moet ik zeggen.
Oke thanx.. cue points gebruik ik toch niet..
En je had er de eerste keer dus wel problemen mee met draaien?
En ik zelf had er problemen met de 1e x op cdj 1000`s draaien.
Hoe zit het verschil met preciesheid tussen de reloop en de pioneer?
Is een Pioneer veel preciesser met beatmatchen en daardoor makkelijker/ moeilijker?
Poster: OneSoul
Ff een klein vraagje, een digitale kabel vervangt toch zo'n analoge rood-wit kabel he?
Something to be very proud on! Komt die wiskundige knobbel van de papa dan??