Poster: main
waar?
Poster: TH3llC
mh.. juist een bod gekregen op mn dj set van 900?..
maar dan stuurt de bieder mij een mail in het engels met een raar mail adres, kan ik opgelicht worden als verkoper? of moet ik me geen zorgen maken
Immediately so you? will ship the item after i made the payment to be transfer into your account.i want you to ship the item to my friend address in Nigeria.
lijkt me duidelijk oplichterij..
maar snap niet hoe ze dat doen, als ze het geld op mijn rekening zetten en zodra het erop staat en ik verstuur het..
ze kunnen het geld er toch niet meer afhalen en ik ben niet zo stom op het op te sturen als ze zeggen dat ze het geld gestort hebben
Poster: Estacy
nou, hijs binnen! ik heb er geen foto van, want tis veel te donker voor mn mobieltje... dus dan maar via het interwebs
PRENTJE
benieuwd of iemand dit bekend voorkomt
lijkt me duidelijk oplichterij..
maar snap niet hoe ze dat doen, als ze het geld op mijn rekening zetten en zodra het erop staat en ik verstuur het..
ze kunnen het geld er toch niet meer afhalen en ik ben niet zo stom op het op te sturen als ze zeggen dat ze het geld gestort hebben
Poster: DiVario
hehe xd
hmm..?
Ik begin me meer en meer te ergeren aan mijn digital vinyl systeem,
soms als ik ergens draai dan hapert de muziek of slaat een stuk muziek over of kraakt er iets..
ligt het aan mijn traktor, mijn macbook (hd?) of aan iets anders?
ik weet het niet, maar misschien moet ik toch terug eens overstappen op cdj's,
Poster: Sandr
Heb precies het zelfde. Mijn oude Traktor scratch (1.2.7) ging perfect. Overgeschakeld naar Traktor scratch pro 2 en toen sloeg hij opeens af en toe een klein stukje over. Net of iemand de fader even dichttrok.
Heb pas alles opnieuw laten installeren en updaten en gisteren voor het eerst weer gedraaid. Toen nergens last van gehad dus hoop dat ik er nu vanaf ben.
Poster: main
paypal. tot 12 dagen kun je een betaling ongedaan maken
ah ok wist ik niet, lijkt me wel straf..
je kan dus iets kopen en na 11 dagen het geld terug nemen?
logisch dat er zoveel oplichters zijn
heb net weer een mail gehad zal zo eentje
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.