Poster: DJADMIN
Ik denk ongeveer de helft van alle uitgebrachte tracks tegenwoordig...ze hebben een directe of indirecte band met nummers uit het verleden....onder het motto..beter goed gejat dan slecht bedacht !
Ik was in de auto gisteren een mix aan het luisteren, februari 2008....en daar kwam ik precies hetzelfde deuntje tegen als in Happynes, een nieuwe nummer 1 hit...ik weet even de titel niet meer...maar het was een vocaal nummer. 3 jaar later word er een vocal onder gestopt, en het is een hit....tja...
Poster: DjVictorF
Dat dat gejat was van Deadmau5 wist ik helemaal niet. Maar ik moet zeggen vind het originele van Deadmau5 toch wel wat leuker klinken..
Die van Beyonce was echt heel slecht.. Klinkt heeeelemaal nergens naar wat mij betreft. Pon de floor is zeker een lekker nummertje, maar dan verkracht zij het even.
Poster: Awave
Die van Alexis Jordan (van Brazil 2nd Edit ) lijkt trouwens vocaal ook ontzettend op een eerdere mashup van Kaskade:
http://www.youtube.com/watch?v=y5tY5VbkEiQ
Poster: Bootstrap
Hopla weer lekker wat boekingen binnen voor de komende tijd
9-6 Club 7 Den Haag 23:00-04:00
10-6 Moeilijk?! (eigen feest) Dock 154 Utrecht -> draaien van 03:30-05:30
15-6 SPIN avond in Protest store Utrecht (17:00-22:00?)
23-6 Dance Splash pool party Tropisch zwembad Den Hommel Utrecht (22:00-02:00?)
30-6 Studentenfeest K-Sjot Utrecht (22:00-03:00?)
30-8 Amsterdamse Intreeweek club night @ Club Home 23:00-01:00
1-9 Haagse intro hogeschool (23-4?)
Poster: Esmee
Leuk lijstje met boekingen! gaat goed met jou/jullie zo te zien!
Poster: dacuba
Mannen, ik zit hier met een Traktor Pro licentie, control CD's en een Audio8 waar ik niets meer mee doe. Iemand die ik er gelukkig mee kan maken?
Poster: Crazy
Lekker, altijd nice als je dat te horen krijgt, zit zelf ook lekker vol met de Drive-In
En hoe heet het nummer ook alweer waar Beyonce overheen aan t gillen is? Kan maar niet op de titel komen