Poster: Dolivieira
Ik heb de 13'' gekocht 2.7 Core i7', 4 gig interne geheugen, 500gig harde schijf. Dus de duurdere 13'' MBP. Special voor Traktor Cratch Pro 2. En hij is nieuw.??
Ik dacht is eerst dat die te klein was maar dat valt reuze mee.
Poster: feestbeest
Mijn windows draai pc is er mee opgehouden en nu wil ik ook een macbook gaan aanschaffen. Ik dacht ook aan deze? Maar ben jij er ook mee van plan te gaan produceren? Zoja zou je me dan kunnen laten weten hoe goed hij dat trekt? Want ik ben daar best benieuwt naar...
Mijn windows draai pc is er mee opgehouden en nu wil ik ook een macbook gaan aanschaffen. Ik dacht ook aan deze? Maar ben jij er ook mee van plan te gaan produceren? Zoja zou je me dan kunnen laten weten hoe goed hij dat trekt? Want ik ben daar best benieuwt naar...
Poster: Xtremer
Ik draai Logic Pro (vrijwel) vlekkeloos op m'n MacBook Pro 15' met een Core 2 Duo 2,66 Ghz processor en 4GB RAM. Dus ja, produceren is goed te doen hoor. Alleen moet je uiteraard wel een goede geluidskaart kopen.
Poster: Dolivieira
Zit te denken om eind dit jaar nog een iPad er bij te halen.
Poster: -FLoriZ-
Vraagje, is Timecode echt zo geweldig als veel mensen zeggen?
Poster: EstacyDie vinyl feeling doet me niet zo veel, voor mij is het meer hoe het in het gebruik is.
timecode niet, het behouden van de feeling van je cd players/ draaitafels wel
Poster: Winston
Ik vind muziek geweldig.
En elke techniek die me met een minimum aan handelingen van kan laten genieten vind ik geweldig. Dus vaak geen time-code voor mij, alhoewel er nu wel plug & play timecode is volgens mij.?
Heeft het nog geregend op de heide Tekhead?
Poster: Yvaroz
esmee, ik wel:D
Poster: -FLoriZ-
Vraagje, is Timecode echt zo geweldig als veel mensen zeggen?