Jayro - Glorious Vibes (Original mix) PREVIEW
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Jayro    posted on 08-05-2011 21:54
Hier mijn nieuwe sound! Graag hoor ik veel commentaar over wat beter kan, en wil ook graag weten of het eventueel in aanmerking komt voor een release.

link: http://soundcloud.com/jasper010/jayro-glorious-vibes

alvast bedankt! Happy, laughing
User edit by Jayro on 09-05-2011 @ 19:00:05 (4%)

What do you think about Jayro - Glorious Vibes (Original mix) PREVIEW ??

Vote :   

Jayro    posted on 09-05-2011 15:57
Niemand??
Jayro    posted on 10-05-2011 20:43
moet ik nou echt een hidden message erbij zetten om commentaar te krijgen? Cool
ThaBooykies    posted on 10-05-2011 21:14
Klinkt zeker niet verkeerd. ?Met welke progamma's en welke keyboards heb je gebruikt?
Bram - ThaBooykies
Jayro    posted on 10-05-2011 21:57
Poster: ThaBooykies
Klinkt zeker niet verkeerd. ?Met welke progamma's en welke keyboards heb je gebruikt?

Fl studio, en ik heb het programma'tje Z3ta gebruikt. Thanks voor je reactie
MrQreeny    posted on 10-05-2011 23:19
Goed bezig,

Ik vind die whitenoise achtige sound op tel 4 telkens wel (een beetje (erg)) irritant eerlijk gezegd... die dubbele zeg maar.
'Music is the universal language of mankind...'
Furret    posted on 11-05-2011 01:11
Lekker nummer hoor ! Mooie melodie
Jayro    posted on 11-05-2011 15:32
Poster: MrQreeny
Goed bezig,

Ik vind die whitenoise achtige sound op tel 4 telkens wel (een beetje (erg)) irritant eerlijk gezegd... die dubbele zeg maar.

Haha een vriend van me zei precies hetzelfde! Ik zal kijken wat ik daaraan kan veranderen Happy, laughing Als je suggesties hebt hoor ik het natuurlijk graag
Bjorn1419    posted on 11-05-2011 18:14
drums klinken nog niet echt goed. Kick mag wel wat meer body hebben (ik zou hem gewoon van een andere track samplen) en ik zou een andere sample voor de clap uitzoeken of deze beter eq'n en zachter zetten. De white noise is idd redelijk irritant. Verder zit er nog niet echt een opbouw en knalstuk in, ik vind hem vrij kalmpjes. Je melodie is idd wel nice, alhoewel ik vind dat er wel erg veel reverb op de synth staatCool
Jayro    posted on 11-05-2011 18:19
Poster: Bjorn1419
drums klinken nog niet echt goed. Kick mag wel wat meer body hebben (ik zou hem gewoon van een andere track samplen) en ik zou een andere sample voor de clap uitzoeken of deze beter eq'n en zachter zetten. De white noise is idd redelijk irritant. Verder zit er nog niet echt een opbouw en knalstuk in, ik vind hem vrij kalmpjes. Je melodie is idd wel nice, alhoewel ik vind dat er wel erg veel reverb op de synth staatCool

Bedankt voor je commentaar! Happy, laughing
User edit by Jayro on 11-05-2011 @ 18:19:42 (1%)
Ace-Twisted    posted on 12-05-2011 09:20
ben het met bjorn hier eens, hij is nog niet echt af.
ik zou probere bij je volgende track er een opbouw en build in te gebruiken.
Voorderest je percussion iets zachter zetten.

Voor de rest goed gedaan!
Jayro    posted on 12-05-2011 18:29
Poster: Ace-Twisted
en het met bjorn hier eens, hij is nog niet echt af.
ik zou probere bij je volgende track er een opbouw en build in te gebruiken.
Voorderest je percussion iets zachter zetten.

Voor de rest goed gedaan!

Oke bedankt, het is ook nog maar een preview gelukkig. Ik ga er hard aan werken!
Jayro    posted on 18-05-2011 20:25
Hey mensen,
Ik heb een hele hoop verbeteringen toegepast en hoor daar dus graag weer commentaar over! Happy, laughing
Je mag alles zeggen, ik wil er namelijk wat van leren.
Greetz

http://soundcloud.com/jasper010/jayro-glorious-vibes-original
Jayro    posted on 20-05-2011 19:46
Waarom zoveel moeite voor wat commentaar? :'(
Bjorn1419    posted on 21-05-2011 01:15
kick klinkt nog steeds niet goed en er zit nog steeds geen goede opbouw en knalstuk in
Jayro    posted on 21-05-2011 10:44
Poster: Bjorn1419
kick klinkt nog steeds niet goed en er zit nog steeds geen goede opbouw en knalstuk in

Oke, de kick ben ik zelf ook niet erg tevreden mee. Maar de opbouw en knalstuk, ik weet niet echt hoe je dat effect kan benadrukken. Dat moet ik nog allemaal leren, als je tips hebt hoor ik dat graag natuurlijk Happy, laughing
en thx voor commentaar
Esmee    posted on 21-05-2011 16:01
even een samenvatting van wat ik op soundcloud heb gezet:
Het begin is echt onwijs vals, en is me echt veel te eentonig. Verder mag de opbouw vanmij nog een stuk 'groter'. Echt zo'n handen in de lucht moment en dan keihard knallen, dat mist nog een beetje. En dan tegen het einde is het gelukkig niet meer vals, maar is het nogsteeds een beetje saai en eentonig. Er mogen wat meer variaties, effectjes en dat soort dingetjes in. (Is moeilijk weet ik)
Jayro    posted on 21-05-2011 16:08
Poster: Esmee
even een samenvatting van wat ik op soundcloud heb gezet:
Het begin is echt onwijs vals, en is me echt veel te eentonig. Verder mag de opbouw vanmij nog een stuk 'groter'. Echt zo'n handen in de lucht moment en dan keihard knallen, dat mist nog een beetje. En dan tegen het einde is het gelukkig niet meer vals, maar is het nogsteeds een beetje saai en eentonig. Er mogen wat meer variaties, effectjes en dat soort dingetjes in. (Is moeilijk weet ik)

oke hardstikke bedankt! Het begin ga ik idd zeker aanpassen, vond ik zelf ook een beetje eentonig. En de opbouw ben ik hard mee bezig Happy, laughing, weet alleen totaal niet met wat ik moet beginnen xd
Esmee    posted on 21-05-2011 16:30
Probeer eens om heel erg precies naar een nummer te luisteren wat je vet vind. En luister goed naar welke geluiden waar bijkomen. Dan merk je al gauw wat voor geluid je precies mist.
Jayro    posted on 21-05-2011 21:35
Poster: Esmee
Probeer eens om heel erg precies naar een nummer te luisteren wat je vet vind. En luister goed naar welke geluiden waar bijkomen. Dan merk je al gauw wat voor geluid je precies mist.

Ik weet trouwens niet zeker of je wel de goede hebt geluisterd, want je hebt een comment bij mijn oude gezet.
weet niet of bij deze hetzelfde geld, het is wel verbeterd.
http://soundcloud.com/jasper010/jayro-glorious-vibes-original

This is an old Topic

No new postings for 5.238 days.
 Post CommentThat would be 174.6 months
or a whopping 14.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

260 Users online: 74 Guests (186 Unknown)
Pages generated today : 27.612
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.363.143