Poster: ThaBooykies
Klinkt zeker niet verkeerd. ?Met welke progamma's en welke keyboards heb je gebruikt?
Poster: MrQreeny
Goed bezig,
Ik vind die whitenoise achtige sound op tel 4 telkens wel (een beetje (erg)) irritant eerlijk gezegd... die dubbele zeg maar.
Poster: Bjorn1419
drums klinken nog niet echt goed. Kick mag wel wat meer body hebben (ik zou hem gewoon van een andere track samplen) en ik zou een andere sample voor de clap uitzoeken of deze beter eq'n en zachter zetten. De white noise is idd redelijk irritant. Verder zit er nog niet echt een opbouw en knalstuk in, ik vind hem vrij kalmpjes. Je melodie is idd wel nice, alhoewel ik vind dat er wel erg veel reverb op de synth staat
Poster: Ace-Twisted
en het met bjorn hier eens, hij is nog niet echt af.
ik zou probere bij je volgende track er een opbouw en build in te gebruiken.
Voorderest je percussion iets zachter zetten.
Voor de rest goed gedaan!
Poster: Bjorn1419
kick klinkt nog steeds niet goed en er zit nog steeds geen goede opbouw en knalstuk in
Poster: Esmee
even een samenvatting van wat ik op soundcloud heb gezet:
Het begin is echt onwijs vals, en is me echt veel te eentonig. Verder mag de opbouw vanmij nog een stuk 'groter'. Echt zo'n handen in de lucht moment en dan keihard knallen, dat mist nog een beetje. En dan tegen het einde is het gelukkig niet meer vals, maar is het nogsteeds een beetje saai en eentonig. Er mogen wat meer variaties, effectjes en dat soort dingetjes in. (Is moeilijk weet ik)
Poster: Esmee
Probeer eens om heel erg precies naar een nummer te luisteren wat je vet vind. En luister goed naar welke geluiden waar bijkomen. Dan merk je al gauw wat voor geluid je precies mist.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.