Poster: pieterb
kyk ook eens naar toshiba, gebruik ik ook.
betrouwbaar, snel, en niet al te duur
Poster: Dolivieira
Toch ben ik het niet met je eens. Want ook een Mac kan crashen. Mac is iets stabieler en heb betere Midi en grafische interne drivers aan boord. Zoals Core audio. Maar dat betekent niet dat ze zoveel beter zijn.?Ga je pas merken als je er?wat mee aan de hand is.??En de service van Mac is nog steeds ruk als je er mee aan de hand is. Dat is dan bij een windows laptop makkelijker op te lossen. Beide systemen hebben zijn + en -en.
Ik ga in juni waarschijnlijk een MBP of MB halen, ben er nog niet overuit. Maar ik moet zeggen dat die Core Audio iets lekker en makkelijker vind werken als Asio. En de uitstraling van een MAC is wel zeer professioneel. Waarschijnlijk wordt het een Mac Book Pro en dan denk ik de 13inch als ik iets meer te besteden heb koop ik de 15inch de 17inch is voor mij niet haalbaar.
Poster: Prozei
De service door apr's in nl is niet bagger. Er is alleen 1 apr die zijn wettelijke verplichtingen niet na komt. Deze apr zegt gewoon garantie ja dan moet je bij apple zijn. Dus koop je mac niet bij de mediamarkt.
Maar de bouwvergunningen zijn al ingedient voor een officiele apple store in amsterdam. Maar laten we nu maar weer ontopic gaan. De ts is niet geintresseerd in mac.
Poster: Dolivieira
Daar hebben jullie zeker wel gelijk in. Ik vind 15 ook groot zat.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.