Poster: Sebasz
Acer is alleen nou niet een van de meest betrouwbare laptopmerken..?
Poster: mrmagix
Ik kan dit ook bevestigen... ?Heb in de middelbare school multimedia gevolgd waarin iedereen z'n eigen laptop had. We hadden daarnaast ook een algemeen 'crash-boek' waarin je moest inschrijven als je zonder laptop viel...
Ik geloof dat toch wel elke Acer-laptop van onze school z'n plaatsje heeft gekend in dat boek.
Wat ik wel erbij moet zeggen is dat die laptops daar dag in dag uit moesten draaien en werken gelijk zot. Dus ze zagen wel degelijk af... Wat bij draaien nu niet echt het geval is, je draait er immers bijvoorbeeld geen photoshop en indesign tegelijk op terwijl je camera beelden aan het opladen bent met premiere pro.
Voor deze toepassing is hij dus wel goed denk ik mits je hem, zoals Yorick als zei, erg goed onderhoud. Zowel fysiek als intern op je harde schijf.
Poster: Vinnyo
Of koop een Macbook pro, daar heb je geen problemen mee ook al draaien ze dag in dag uit. Daarnaast is photoshop gebruiken terwijl je je camera beelden aan het inladen bent gewoon mogelijk.
Mijn tip: Spaar voor een Macbook pro, hoef je niet eens een virusscanner voor te installeren, die zijn er namelijk niet. Nu zullen er wel weer een aantal mensen zijn die denken het beter te weten met een reactie dat die er wel zijn, maar geloof me, die zijn er niet. Wat de bestaande programmas doen die zich een virusscanner noemt is het opsporen van virussen waarvan Windows gebruikers last van kunnen hebben, dus daar heb je als Mac gebruiker helemaal niets aan.
Poster: Vinnyo
Of koop een Macbook pro, daar heb je geen problemen mee ook al draaien ze dag in dag uit. Daarnaast is photoshop gebruiken terwijl je je camera beelden aan het inladen bent gewoon mogelijk.
Mijn tip: Spaar voor een Macbook pro, hoef je niet eens een virusscanner voor te installeren, die zijn er namelijk niet. Nu zullen er wel weer een aantal mensen zijn die denken het beter te weten met een reactie dat die er wel zijn, maar geloof me, die zijn er niet. Wat de bestaande programmas doen die zich een virusscanner noemt is het opsporen van virussen waarvan Windows gebruikers last van kunnen hebben, dus daar heb je als Mac gebruiker helemaal niets aan.
Poster: Blackaround
Jow,
Heb een vraagje..
is deze laptop goed genoeg om traktor enz op te draaie.. Eig kortom om mee te draaien?
http://www.alternate.be/html/product/Notebooks_Intel/Acer/Aspire_7741G-484G50MN__17.3/511450/
Poster: jannickv
wat voor onzin kraam jij nu uit...
voor enkel traktor te draaien moet de ts totaal niet sparen voor een macbook pro...
wat kom ik slecht van macfanboys (ben zelf macgebruiker btw)
Poster: Dolivieira
Toch ben ik het niet met je eens. Want ook een Mac kan crashen. Mac is iets stabieler en heb betere Midi en grafische interne drivers aan boord. Zoals Core audio. Maar dat betekent niet dat ze zoveel beter zijn.?Ga je pas merken als je er?wat mee aan de hand is.??En de service van Mac is nog steeds ruk als je er mee aan de hand is. Dat is dan bij een windows laptop makkelijker op te lossen. Beide systemen hebben zijn + en -en.
Ik ga in juni waarschijnlijk een MBP of MB halen, ben er nog niet overuit. Maar ik moet zeggen dat die Core Audio iets lekker en makkelijker vind werken als Asio. En de uitstraling van een MAC is wel zeer professioneel. Waarschijnlijk wordt het een Mac Book Pro en dan denk ik de 13inch als ik iets meer te besteden heb koop ik de 15inch de 17inch is voor mij niet haalbaar.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.