Ik ben van plan mijn mixer te gaan upgraden, heb nu een Rmx 30 bpm blackfire. Ik wil gaan upgraden naar een 4 kanaals mixer met iig effecten. Ik zat zelf te kijken naar o.a Rmx 40 Dsp blackfire, Korg KM 402, Behringer DDM 4000. Als jullie betere opties hebben hoor ik dat graag, zo niet, welke zouden jullie dan kiezen? Als iemand ervaring heeft met de mixers hoor ik dat ook graag .
Jasper
What do you think about Wat zouden jullie doen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ik heb zelf een rmx 40 dsp en het is echt een prima ding! nooit problemen mee gehad, en hij werkt gewoon erg lekker. Hij heeft ook de kill functies die de pioneer niet heeft voorderest zijn de effecten hetzelfden
Om nog maar even een dit topic te kicken, Ik ben dus over een week jarig en mag wel een cadeau van ong. rond de 300 euro. Ik heb nog steeds geen idee welke mixer ik wil en misschien hebben jullie een idee voor goede 4 kanaals mixer rond de 300, ook tweedehands is mogelijk. Graag hoor ik het!!
Poster: will-j Reloop RMX-40 ! Je hebt de BPM, DSP en USB- versie. BPM heeft geen effecten, USB valt buiten je budget. Ik zou voor DSP gaan
dsp heb ik, heerlijk apparaat!!
This is an old Topic
No new postings for 5.003 days. Post CommentThat would be 166.8 months or a whopping 13.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.