Poster: venzi
udget?
Poster: MrQreeny
Jawel... Bij een hele grote muziekwinkel in rotterdam sowieso (rara welke...)daar heb ik hem 2 maanden geleden nieuw gekocht!
Poster: soundkiller
waarschijnlijk,???lenne tnup kcabdeeF?<-----?van?rechts naar?links lezen :p
als je daar niet uitkomt (lijkt me sterk) gewoon het woordje?dat hierboven staat ?googlen !
Poster: Vinnyo
Zou voor de DDM4000 gaan, de mijne gaat al 3 jaar mee!
Poster: main
korg. nuff said. geniaal ding, de prijs, de opties. bizar.
Poster: main
nou, je hebt de 4 channels die je wilt, allemaal assignable en met kaossilator, adjustable eq, en ga zo maar door! en dit alles voor maar 250,-... waarom zou je dan voor een reloopje gaan?
ik zie hierboven trouwens dat mensen vinden dat er geen normale eq op zit, maar die is er wel degelijk... die heet namelijk 'round' eq. zelf switch ik steeds tussen de 2 limiter settings
Poster: maxmantz
vergeet niet dat een reloop vrij algemeen is en je je daarmee sneller kan aanpassen aan andere mixers, geen poespas maar toch een lekkere mixer! ik zou de reloop ook weer niet helemaal uitsluiten!
Poster: MaximDJ
Ik kan je helaas maar over een mengpaneel vertellen, en dat is de Reloop. Ik heb hem nu bijna 4 (!) jaar met mijn Drive-in mee, en hij gaat dus elk weekend 2x op pad. Nog nooit enig probleem mee gehad, behalve het enige zwakke puntje: De effect button. Verder is de RMX gewoon van robuuste kwaliteit, een zeer goed geluid wat absoluut te vergelijken is met de DJM 800, fijne faders, leuke effecten en mooie duidelijke VU meters. Ook voelt de Reloop zeer stevig aan (Metaal en dikke rubberen potmeters) wat bij de DDM 4000 absoluut niet is. Als ik mijn mengpanneel ooit verniel, koop ik de RMX sowieso weer. Prijs/kwaliteit verhouding: 10+.
Van de Behringer weet ik niet zoveel. Vergeet alleen niet dat het een Behringer is, en ondanks alles dat toch echt een C merk is....
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.