[request] join date toevoegen aan posts
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

-FLoriZ-    posted on 17-04-2011 01:36
Iets waar ik al even mee in mn hoofd zit. Join dates van mensen toevoegen aan posts. Op deze manier weet je wie hier al langer zit en wie niet, dit is handig bij het beantwoorden van vragen want als er hier een newfag komt maar die in 1 dag 200 posts weet te halen gaat niemand diegenes profiel bekijken om te kijken wat de joindate is. Als de newfag dan domme vragen gaat stellen (c.q wat er nu aan de hand is op de frontpage, like 8 draadjes over hetzelfde onderwerp, weet je dat ie newfag is en niet oldfag. Ben wel benieuwd of jullie dit ook een goed idee vinden. Ik lees t morgen allemaal wel.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2

What do you think about [request] join date toevoegen aan posts ??

Vote :   

Tekhead    posted on 17-04-2011 01:46
Mij stoort dat niet, maar denk dat de admins niet het nut ervan inzien, en het geeft nog altijd geen garantie of member kennis heeft of regelmatig?aktief member is.
En wat gaat dat eigenlijk uitmaken new fag of old fag voor de antwoorden ? Er zijn hier members die al jaren lid zijn, maar meestal passief aanwezig zijn, en weinig bijbrengen, en omgekeerd is ook waar. Denk dat dit alleen maar tot meer irritatie gaat lijden als een old fag een domme vraag stelt of de search knop niet heeft gebruikt, met alle verbale gevolgen vandien.

Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true

This is an old Topic

No new postings for 5.136 days.
 Post CommentThat would be 171.2 months
or a whopping 14.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

145 Users online: 20 Guests (125 Unknown)
Pages generated today : 45.689
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.434.063