Iets waar ik al even mee in mn hoofd zit. Join dates van mensen toevoegen aan posts. Op deze manier weet je wie hier al langer zit en wie niet, dit is handig bij het beantwoorden van vragen want als er hier een newfag komt maar die in 1 dag 200 posts weet te halen gaat niemand diegenes profiel bekijken om te kijken wat de joindate is. Als de newfag dan domme vragen gaat stellen (c.q wat er nu aan de hand is op de frontpage, like 8 draadjes over hetzelfde onderwerp, weet je dat ie newfag is en niet oldfag. Ben wel benieuwd of jullie dit ook een goed idee vinden. Ik lees t morgen allemaal wel.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
What do you think about [request] join date toevoegen aan posts ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Mij stoort dat niet, maar denk dat de admins niet het nut ervan inzien, en het geeft nog altijd geen garantie of member kennis heeft of regelmatig?aktief member is. En wat gaat dat eigenlijk uitmaken new fag of old fag voor de antwoorden ? Er zijn hier members die al jaren lid zijn, maar meestal passief aanwezig zijn, en weinig bijbrengen, en omgekeerd is ook waar. Denk dat dit alleen maar tot meer irritatie gaat lijden als een old fag een domme vraag stelt of de search knop niet heeft gebruikt, met alle verbale gevolgen vandien.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.