Poster: Tekhead
Poster: EclipX
moet je een dezer dagen of zo niet in Antwerpen zijn ? Daar doe je de koop van je leven ! Ja zeker,... een hoofdtelefoon.
check je mailbox EclipX
Nee, niet echt :p Ik weet niet echt wat ik te zoeken heb in Antwerpen.
Kheb gisteren die koptelefoon uit elkaar gehaald, eens gekeken, alles leek in orde, doe ze weer toe, nu werkt hij totaal niet meer

. Kzal gewoon een nieuwe deftige koptelefoon kopen, toch bedankt voor de reacties
edit: ik werk in een computer winkel, en heb eens gekeken naar een paar leverancies, als ze bv koptelefoons hebben, ik heb eentje gevonden van Creative, ik weet het, 't is niet echt een dj-product, maar het ziet er alvast wel goed!
De Creative HQ1700 Hoofdtelefoon is de ideale oplossing voor de veeleisende muziekliefhebber en studiogebruiker. Deze hoofdtelefoon produceert werkelijk transparante audio, van de uiterst gedetailleerde hoge frequenties tot de volle, diepe bassen. Zo kunnen de ware muziekliefhebbers ten volle genieten van een buitengewoon breed dynamisch bereik met uitzonderlijk veel details. De 30mm Neodymium drivers ondersteunen een volledig frequentiebereik met fantastische prestaties. De in de hoogte verstelbare hoofdband met veermechanisme en de omkeerbare oorstukken zorgen samen voor maximaal luistercomfort en flexibiliteit - essentieel voor studio's en deejays. De HQ1700 is opvouwbaar voor een makkelijker transport en heeft een robuuste, professionele vormgeving.
- Breed dynamisch bereik en lineaire frequentierespons van 10Hz tot 25kHz voor een accurate geluidsweergave.
- 30mm Neodymium magneetdrivers staan garant voor kristalheldere details van treble tot bassen.
- In de hoogte verstelbare hoofdband met veermechanisme voor optimaal comfort.
- Omkeerbare oordoppen bieden meer flexibiliteit aan deejays en studio's.
- Opvouwontwerp voor makkelijker transport.
- Professionele uitstraling.
Is dit goed of niet?