[TK] Dell Studio XPS 1640
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MrMute    posted on 25-03-2011 12:01
Titel
Dell Studio XPS 1640
Staat
Zo goed als nieuw
Prijs
Bieden vanaf 650 euro
Transport
Liefst ophalen
Beschrijving
Processor - Intel? Core? T9600 (2,80 GHz, 6 MB, 1.066 MHz)
Memory - 4GB Shared Dual Channel DDR3 at 1066MHz
Hard Drive - 320GB 7200 RPM SATA Hard Drive
Monitor - Full HD Widescreen 15.6 inch WLED LCD (1920x1080)
Optical Drive - 8X Slot Load CD/DVD Burner (Dual Layer DVD+/-R Drive)
Foto's

Ik verkoop mijn Dell wegens overstap naar een Macbook Pro.
De laptop verkeerd in perfecte staat (geen krasje te bespeuren) en is 1.5 jaar oud. Nieuwprijs toen was 1400 euro. Ik woon in regio Antwerpen, je mag altijd is komen kijken indien je dat wenst.

Voor meer foto's, zie?http://nl.kapaza.be/vi/55026911.htm

User edit by MrMute on 26-03-2011 @ 13:01:59 (5%)

What do you think about [TK] Dell Studio XPS 1640 ??

Vote :   

Sebasz    posted on 25-03-2011 15:08
Supermooie prijs voor deze laptop met deze specs?Cool Heb zelf de 1645 volgens mij.
Misschien handig om te vermelden of er nog garantie op zit?
MrMute    posted on 25-03-2011 15:19
Dankje! Het is wel een startbod, liefst had ik er nog 700 of 750 euro voor gehad. Ik geloof dat ik 1 jaar garantie had genomen op de site van Dell (standaard). Maar de laptop verkeerd echt nog in perfecte staat Happy, laughing.
D-From-Dutch    posted on 25-03-2011 15:46
ik vind dit nog een hoop geld op ibood staat nu een deel met i3 en 17'' nieuw voor 500
music is a religion
Sebasz    posted on 25-03-2011 16:56
Poster: D-From-Dutch
ik vind dit nog een hoop geld op ibood staat nu een deel met i3 en 17'' nieuw voor 500

Leuk dat je dingen zomaar wil roepen, maar jij bent een perfect voorbeeld van iemand die 'alleen maar dingen van de reclame kent'. Voordat je iets zegt wil je je misschien eerst gaan verdiepen in de materie.

De core i3 processor is misschien 1 generatie nieuwer, maar haalt het bij lange na niet bij de T9600. Daarbij heeft de XPS 16 een FULL-HD (1080p) scherm, en is de haalt de Insperion grafische kaart (die ook 1 generatie nieuwer is) het niet bij de kaart in de XPS 16 (die is veel sneller).
De XPS16 heeft een 2megapixel webcam, en een 7200rpm schijf en heeft een beter geluidssysteem (voor hoever dat dan mogelijk is in een laptop) en heeft een mini subwoover aan boord.

Daar komt ook nog eens bij dat de XPS 16 een high-end laptop is in zowel hardware als de overige dingen. De behuizing is voor een groot deel van aluminium, heeft een beter dichtklapsysteem, en is gewoon veel mooier. Ook heeft de XPS 16 een backlight-keyboard waardoor het er allemaal netjes afgewerkt uit ziet. De garantie is bij de XPS 16 ook beter geregeld dan bij budgetmodellen als de Inspirion. Hoewel deze XPS 16 laptop over zijn 'officiele' garantie zit, krijg je bij problemen alsnog support, en worden dingen in veel gevallen nog gratis gerepareerd.
Mod edit by Sebasz on 28-03-2011 01:05 (14%)
MrMute    posted on 27-03-2011 23:34
Niemand interesse??Smile
MrMute    posted on 31-03-2011 14:54
Meeneemprijs = 700 euro!
MrMute    posted on 01-04-2011 10:15
wegens dringende verkoop mag hij weg voor 600 euro...
D-From-Dutch    posted on 02-04-2011 17:19
Poster: Sebasz
Leuk dat je dingen zomaar wil roepen, maar jij bent een perfect voorbeeld van iemand die 'alleen maar dingen van de reclame kent'. Voordat je iets zegt wil je je misschien eerst gaan verdiepen in de materie.

De core i3 processor is misschien 1 generatie nieuwer, maar haalt het bij lange na niet bij de T9600. Daarbij heeft de XPS 16 een FULL-HD (1080p) scherm, en is de haalt de Insperion grafische kaart (die ook 1 generatie nieuwer is) het niet bij de kaart in de XPS 16 (die is veel sneller).
De XPS16 heeft een 2megapixel webcam, en een 7200rpm schijf en heeft een beter geluidssysteem (voor hoever dat dan mogelijk is in een laptop) en heeft een mini subwoover aan boord.

Daar komt ook nog eens bij dat de XPS 16 een high-end laptop is in zowel hardware als de overige dingen. De behuizing is voor een groot deel van aluminium, heeft een beter dichtklapsysteem, en is gewoon veel mooier. Ook heeft de XPS 16 een backlight-keyboard waardoor het er allemaal netjes afgewerkt uit ziet. De garantie is bij de XPS 16 ook beter geregeld dan bij budgetmodellen als de Inspirion. Hoewel deze XPS 16 laptop over zijn 'officiele' garantie zit, krijg je bij problemen alsnog support, en worden dingen in veel gevallen nog gratis gerepareerd.

okok heel leuk maar alle computer schermen zijn full hd...voor een goed geluid moet je tog een externe kopen voor een laptop.... die paar ghz merkt niemand het verschil....en ik wil er aleen opweizen dat je een nieuwe voor minder kan krijgen die nouw niet egt veel slechter is ofterwijl dat ik heb voor te veel geld tekoop vind staan.

ps succes met je verkoop
music is a religion
DJADMIN    posted on 02-04-2011 17:52
okok heel leuk maar alle computer schermen zijn full hd...voor een goed geluid moet je tog een externe kopen voor een laptop.... die paar ghz merkt niemand het verschil....en ik wil er aleen opweizen dat je een nieuwe voor minder kan krijgen die nouw niet egt veel slechter is ofterwijl dat ik heb voor te veel geld tekoop vind staan.

ps succes met je verkoop

Dan koop jij je maar fijn die nieuwe, en van 't resterende bedrag ga je een cursus Nederlands typen doen...damn
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
-FLoriZ-    posted on 02-04-2011 18:20
Poster: DJADMIN
Dan koop jij je maar fijn die nieuwe, en van 't resterende bedrag ga je een cursus Nederlands typen doen...damn
  <3 Damnz ik moest zo hard lachen dat nu mn halve tuin vol ligt met slijm.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Sebasz    posted on 02-04-2011 21:04

ps succes met je verkoop
 Hahaha zucht... Alle computerschermen zijn full hd?Cool niet dus!?En die paar ghz (paar honder mhz merk je wel) en je taalgebrek. Sorry maar volgens mij kun je je beter niet met dit topic bemoeien?Cool Want je weet niet helemaal waar je over praat
Tekhead    posted on 02-04-2011 22:28
Poster: DJADMIN

Fout Admin, eerst cursus Nederlands en met resterend bedrag laptop kopen, 't zal dan een 4de hands worden gok ik Winking my eye
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true

This is an old Topic

No new postings for 5.287 days.
 Post CommentThat would be 176.2 months
or a whopping 14.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

275 Users online: 64 Guests (211 Unknown)
Pages generated today : 35.632
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.371.163