Poster: D-From-Dutch
ik vind dit nog een hoop geld op ibood staat nu een deel met i3 en 17'' nieuw voor 500
Poster: Sebasz
Leuk dat je dingen zomaar wil roepen, maar jij bent een perfect voorbeeld van iemand die 'alleen maar dingen van de reclame kent'. Voordat je iets zegt wil je je misschien eerst gaan verdiepen in de materie.
De core i3 processor is misschien 1 generatie nieuwer, maar haalt het bij lange na niet bij de T9600. Daarbij heeft de XPS 16 een FULL-HD (1080p) scherm, en is de haalt de Insperion grafische kaart (die ook 1 generatie nieuwer is) het niet bij de kaart in de XPS 16 (die is veel sneller).
De XPS16 heeft een 2megapixel webcam, en een 7200rpm schijf en heeft een beter geluidssysteem (voor hoever dat dan mogelijk is in een laptop) en heeft een mini subwoover aan boord.
Daar komt ook nog eens bij dat de XPS 16 een high-end laptop is in zowel hardware als de overige dingen. De behuizing is voor een groot deel van aluminium, heeft een beter dichtklapsysteem, en is gewoon veel mooier. Ook heeft de XPS 16 een backlight-keyboard waardoor het er allemaal netjes afgewerkt uit ziet. De garantie is bij de XPS 16 ook beter geregeld dan bij budgetmodellen als de Inspirion. Hoewel deze XPS 16 laptop over zijn 'officiele' garantie zit, krijg je bij problemen alsnog support, en worden dingen in veel gevallen nog gratis gerepareerd.
Poster: D-From-Dutch
okok heel leuk maar alle computer schermen zijn full hd...voor een goed geluid moet je tog een externe kopen voor een laptop.... die paar ghz merkt niemand het verschil....en ik wil er aleen opweizen dat je een nieuwe voor minder kan krijgen die nouw niet egt veel slechter is ofterwijl dat ik heb voor te veel geld tekoop vind staan.
ps succes met je verkoop
Poster: DJADMIN<3 Damnz ik moest zo hard lachen dat nu mn halve tuin vol ligt met slijm.
Dan koop jij je maar fijn die nieuwe, en van 't resterende bedrag ga je een cursus Nederlands typen doen...damn
Poster: D-From-DutchHahaha zucht... Alle computerschermen zijn full hd?
okok heel leuk maar alle computer schermen zijn full hd...voor een goed geluid moet je tog een externe kopen voor een laptop.... die paar ghz merkt niemand het verschil....en ik wil er aleen opweizen dat je een nieuwe voor minder kan krijgen die nouw niet egt veel slechter is ofterwijl dat ik heb voor te veel geld tekoop vind staan.
ps succes met je verkoop
Poster: DJADMIN
Dan koop jij je maar fijn die nieuwe, en van 't resterende bedrag ga je een cursus Nederlands typen doen...damn
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.