Poster: Joepardy
Gaat de DJM 800 nou uit de productie?
Poster: kobuz
Wat ik nog niet helemaal begrijp is de integratie met Traktor:
- de geluidskaart heeft 4in/4out. Is dat 4 keer stereo in en uit? Met andere woorden, usb in je laptop en alle 4 de kanalen uit Traktor route je door de mixer heen? Dat is wel retehandig!
Poster: Meks
Vraagje kan je Midi LFO combineeren met 1 van de andere effecten (niet de collor effecten)
...
Poster: Tekhead
hoe krijg je zo een filmpje in post, bedoel ook de beelden in post.
Poster: Joepardy
Gaat de DJM 800 nou uit de productie?
Poster: Mforge
@ Lead : Weet jij toevallig of de djm 900 zijn Quantized effects, ook gaan werken?met traktor zijn beatgrids?? dit zou nl wel te gek zijn..
En hoe gaat hij werken met traktor 2? i.p.v. de 4 kanalen met 4 decks, 2 kanalen voor de decks en 2 voor de sampledecks?
ik zou graag hier wat meer info over willen hebben.
Poster: Lead
En natuurlijk gaat de DJM-800 er ooit uit, maar voorlopig zal hij echt nog wel verkrijgbaar blijven...
Poster: Lead
...?4 te gebruiken als output om multi-track opnames te maken bijvoorbeeld...
Poster: Meks
@ Phunkdeluxe
Eens je de djm 2000 onderhanden genomen hebt wil je echt niet meer weg! ook niet naar een djm 900 , alleja dat is mijn mening dan. Denk dat er een nieuwe EFX 2000 aankomt! Als die er aankomt zal ik die zeker aanschaffen xD.
Poster: Winston
Multi track voor een nummer is bekend, maar voor DJ's heeft het weinig zin. Of misschien als je beat ernaast loopt tijdens een opname, kun je het achteraf dan nog rechttrekken
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.