Poster: Limb-Girdle
Zolang jij de normen en waarden hanteert die DJResource stelt aan haar leden, dan zul je geen last hebben van de blauwe users!
Poster: specialm
Ik hoop het want ik noem geen namen maar van 1 van die mods heb ik een conflict mee
dat ik niet voor het raarste word gebant
Poster: Bambilaner
Een goeie mod zal je ook niet bannen voor het minste vanwege een persoonlijk conflict.
En ik heb wel vertrouwen dat deze mensen hun werk goed zullen doen...
Poster: Sandr
De moderators zijn hier om het forum netjes en overzichtelijk te houden, niet om persoonlijke vetes uit te vechten.
Zolang jij je hier gewoon netjes gedraagt zal je op DJresource gerespecteerd worden door iedereen.
En alleen de Adminds kunnen iemand bannen, dus je wordt echt niet zomaar 'voor het raarste' gebant.
oke thanks you dus jullie kunnen niemand bannen ??
ten eerste van harte
maar ten 2de zijn ze wel onpartijdig kijk ik b.v een conflict met 1 van de admins prive
krijg ik dan geen gezeik hier op Djresource.
Poster: W.i.M
Alleen de admins kunnen iemand bannen, uiteraard kan wel iemand door de moderators worden voorgedragen voor een ban.
Een ieder die zich gedraagt op het forum hoeft ook niets te vrezen.
Poster: DJELVRIESO
Het komt erop neer van ''Nu ga ik me lekker slecht gedragen'' ^^
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.