[DJR] Nieuwe Moderators 2011 (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lead    posted on 16-01-2011 12:51
Zoals de meesten van jullie wel hebben gezien in de afgelopen week is DJResource op zoek gegaan naar uitbreiding van het Moderators team en hadden hiervoor een oproep geplaatst op het forum. Daar is uitvoerig op gereageerd door meer mensen dan we op voorhand hadden verwacht.

Iedereen hartelijk bedankt voor de aanmelding! Na druk beraad tussen de Admins hebben we tussen alle inzendingen die inzendingen er tussenuit moeten halen waarvan wij denken dat dit een goede uitbreiding is voor ons team. Jammer genoeg hebben we niet iedereen kunnen aannemen, meer dan 20 mods erbij zou wel wat veel worden.

Nieuwe Moderators
DJResource was dus op zoek naar nieuwe moderators en we denken dat we 3 namen hebben geselecteerd die een waardevolle bijdrage kunnen doen om het team moderators uit te breiden. Deze memnsen worden Moderator, in principe voor een testperiode van 6 maanden... Maar we gaan er vanuit dat alles aan beide kanten bevalt en dit een aanstelling voor langere periode is.

De nieuwe Moderators zijn geworden : Sandr - Xtremer en Sebasz

We heten deze mensen welkom en hopen op wederzijds respect van een ieder en gaan er vanuit dat dit een dikke verbetering is voor DJResource. We willen nogmaals iedereen danken voor zijn positieve inzendingen en we willen de nieuwe Moderators succes wensen de komende periode.

Hartelijk welkom als Moderator in ieder geval !!!

Let the BASS be louder

What do you think about [DJR] Nieuwe Moderators 2011 ??

Vote :   3 members like this  

hoppie    posted on 16-01-2011 12:51
gefeliciteerd
Question everything
Dolivieira    posted on 16-01-2011 12:53
Vind ik opzich wel een goede keuze.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
tek-zotic    posted on 16-01-2011 12:54
1 member likes this  goede keuze lijkt me, alleen spijtig dat de Belgische driekleur niet vertegenwoordigd is Happy, laughing
T-to-the-J    posted on 16-01-2011 12:54
Gefeliciteerd! Al had ik roov ook wel verwacht..
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
Esmee    posted on 16-01-2011 12:57
Gefeliciteerd!
Lead    posted on 16-01-2011 13:13
Poster: tek-zotic
goede keuze lijkt me, alleen spijtig dat de Belgische driekleur niet vertegenwoordigd is Happy, laughing

Er is geslecteerd op inhoud van de mail en niet naar het land van herkomst...
Let the BASS be louder
TH3llC    posted on 16-01-2011 13:14
gefeliciteerd, hoop dat ze het goed doenCool
Tekhead    posted on 16-01-2011 13:26
Poster: tek-zotic
goede keuze lijkt me, alleen spijtig dat de Belgische driekleur niet vertegenwoordigd is Happy, laughing

omgekeerd zouden de belgen dat wel gedaan hebben, alleen al maar als respect t.o. Nederlandse?members (als dit?een Belgische site moest zijn).
BTW, Sandr, xtremer en sebasz waren al pro+ members !!!! Nietemin proficiat voor de 3 nieuwe mods
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Sebasz    posted on 16-01-2011 13:41
1 member likes this  Thanks Cool, maar als de drie besten, alle drie Nederlanders of alle drie Belgen dan is het toch gewoon logisch om de beste drie te kiezen ongeacht hoe ze er uit zien of waar ze vandaan komen?Cool

Anders krijg je straks net zulke taferelen als een aantal jaren terug op de Nederlandse televisie. Dat er maar per se een negro?de persoon in voor moest komen omdat het anders beledigend was ofz haha?Cool

Tevens ?ook congrats aan Sandr en Xtremer?Cool
Mod edit by Sebasz on 16-01-2011 14:14 (80%)
Tekhead    posted on 16-01-2011 13:43
nog geen uur moderator, en krijgt al een opgezwollen nek ! Goed bezig !

Jij haalt hier dus al onmiddellijk aan dat er geen enkel Belgische member geschikt was of is?om Mod te worden ?
User edit by Tekhead on 16-01-2011 @ 13:44:25 (100%)
DJ_OB    posted on 16-01-2011 13:46
1 member likes this  gefeliciteerd en succes alledrie!
Lead    posted on 16-01-2011 13:46
1 member likes this  Als iemand het niet eens is met de beslissing die door de Admins is genomen wil ik die mensen verzoeken dit per mail via het contact formulier te doen. Op die manier komt de mail aan bij degene die de beslissing hebben genomen. Dit hoeft niet op het forum bekritiseerd te worden.

Conclusies die je trekt zijn die van jezelf, niet die van ons.
Let the BASS be louder
Sebasz    posted on 16-01-2011 13:46
Poster: Tekhead
nog geen uur moderator, en krijgt al een opgezwollen nek ! Goed bezig !

Jij haalt hier dus al onmiddellijk aan dat er geen enkel Belgische member geschikt was of is?om Mod te worden ?

Huh? Dan begrijp je mij verkeerd. Ik bedoel dat als lead of wim voor de 3 beste wil kiezen, en dat zijn allemaal nederlanders, het toch niet logisch is om dan maar iemand anders te kiezen op basis van zijn kleur of afkomst?

Dus je hebt mijn post niet goed begrepen Cool
DiVario    posted on 16-01-2011 13:49
Dat bedoelt hij niet Tekhead..
Je verstaat m verkeerd..

Hij bedoelt dat hij het goed vindt dat er gekeken werd naar de motivatie en bijdrage en niet uit welk land ze kwamen Winking my eye

edit: je was me voor :p
Practise makes perfect!
User edit by DiVario on 16-01-2011 @ 13:49:59 (15%)
Sebasz    posted on 16-01-2011 13:49
Poster: DiVario
Dat bedoelt hij niet Tekhead..
Je verstaat m verkeerd..

Hij bedoelt dat hij het goed vindt dat er gekeken werd naar de motivatie en bijdrage en niet uit welk land ze kwamen Winking my eye
 Heb mijn post inmiddels iets duidelijker gemaakt?Cool
Tekhead    posted on 16-01-2011 13:50
ik trek geen conclusies Lead, stel alleen maar vast ahv antwoordt Cool
Lead    posted on 16-01-2011 13:52
1 member likes this  Dat lijkt me overeen te komen met de definitie van conclusie Winking my eye

conclusie: con` clu - sie : besluit, gevolgtrekking, slotsom;

Let the BASS be louder
DiVario    posted on 16-01-2011 13:56
haha :p

Welkom aan alle nieuwe moderatoren.?
Veel succes in het onderhouden, opschonen en verbeteren van DJR.

Oja en hou herrieschoppers een beetje in toon, in mate van het mogelijke Winking my eye
Practise makes perfect!
User edit by DiVario on 16-01-2011 @ 13:57:25 (7%)
tek-zotic    posted on 16-01-2011 14:05
nieuwe mods kunnen al bijna beginnen dit topic beetje op te schonen :D kunnen ze eens testen :D hehe
Tekhead    posted on 16-01-2011 14:05
Poster: Sebasz
Huh? Dan begrijp je mij verkeerd. Ik bedoel dat als lead of wim voor de 3 beste wil kiezen, en dat zijn allemaal nederlanders, het toch niet logisch is om dan maar iemand anders te kiezen op basis van zijn kleur of afkomst?

Dus je hebt mijn post niet goed begrepen Cool

ik heb jouw antwoord maar al te goed begrepen. Als je het anders zou willen formuleren, zou je mss iets bescheidener kunnen zijn en vermelden de
3 meest geschikte, ipv 3 beste, komt wat sympathieker over Winking my eye
Limb-Girdle    posted on 16-01-2011 14:11
Congratz!?Cool
Where the music meets the deejay!
Tekhead    posted on 16-01-2011 14:14
Poster: Lead
strong>Dat lijkt me overeen te komen met de definitie van conclusie Winking my eye

whatever, mijn conclusie is het gevolg van een vaststelling CoolCool
kobuz    posted on 16-01-2011 14:20
Gefeliciteerd en succes dermee, lijkt me een uitdagende klus Happy, laughing
specialm    posted on 16-01-2011 14:44
ten eerste van harte

maar ten 2de zijn ze wel onpartijdig kijk ik b.v een conflict met 1 van de admins prive

krijg ik dan geen gezeik hier op Djresource.
Limb-Girdle    posted on 16-01-2011 14:45
1 member likes this  
Poster: specialm
ten eerste van harte

maar ten 2de zijn ze wel onpartijdig kijk ik b.v een conflict met 1 van de admins prive

krijg ik dan geen gezeik hier op Djresource.

Zolang jij de normen en waarden hanteert die DJResource stelt aan haar leden, dan zul je geen last hebben van de blauwe users!
Where the music meets the deejay!
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

67 Users online: 9 Guests (58 Unknown)
Pages generated today : 15.167
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.156.343