Poster: jannickvnog zoiets.. ik hoop dat ze hun software updaten om met 4 decks te werken, want anders is het maar lachwekkend dat ze 4 decks ondersteunen! :D
het is gewoon ook handig als je serato eindelijk eens wil laten werken met 4 decks... 2 laptops heb je dan wel nodig.. of 2x de software op je pc
Poster: Gery
nog zoiets.. ik hoop dat ze hun software updaten om met 4 decks te werken, want anders is het maar lachwekkend dat ze 4 decks ondersteunen! :D
2x dezelfde software draaien is denk ik niet echt mogelijk, nog verrevan handig...
Op mac heb je dan nog expos? of spaces, maar probeer da eens op een windows!
Poster: Dolivieira
Ik heb er nog niet in kunnen verdiepen sinds ik ook Serato bezit. Maar het lijkt me tenopzichte van traktor wel stabieler werken.
Wat ik af en toe jammer vind is dat heleboel Members dingen afkraken terwijl ze er nog nooit mee gewerkt hebben.
Poster: brecht
Het is beetje algemeen denk ik dat in Nederland heel veel Traktor gebruikers zijn als ik zie op dit forum. Als je in belgi? een club binnengaat zie je gewoonweg bijna enkel traktor. Raar... Kan misschien ook aan muziekgenre liggen dat mensen die electronische muziek:House,techno enzo ook meer traktor gebruiken. Het is natuurlijk wel persoonlijk. Maar ik ben grote voorstander van Serato in combinatie met een Macbook !
Het is natuurlijk niet leuk als mensen iets afbreken dat ze nog niet getest hebben. Heb beide systemen goed getest en serato is uitblinker.
Poster: Tekhead
Dat is vreemd want alle clubs waar ik kwam, en kom zie je bijna nergens geen timecode, en als het al aanwezig is, is het bijna altijd serato.
@Gery, wat woudtje verteld is waar, timecode is ontwikkeld in Amsterdam en niet bij Stanton.
Poster: Woudtje
Wat geschiedenis voor jou:
Timecode is ontwikkeld door een Amsterdams bedrijf genaamd N2IT in 1998.
zou kunnen, maar ik gebruik dan ook geen cover art. ?Deed dit aanvankelijk wel en in een bib van 20 000 nummers waar ongeveer de helft v cover art was voorzien scheelde het ongeveer 1GB toen ik alle cover art uit de MP3's gehaald heb!
De iTunes integratie is van Traktor toch minder. Bij Traktor laat hij bijv. niet de albumart zien. Daarvoor moet je eerst de muziek importeren in de Track Collection of in een Playlist.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.