Dj Marco Martinez (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MarcoMartinez    posted on 06-01-2011 19:47
Hallo,?

Langs deze weg wil ik me even voorstellen op het forum en mezelf voor de eventuele meelezende organisators aanbieden.?

In het verleden heb ik een aantal jaren gedraaid als residence dj in een feestcafe en in een locale discotheek. Daarvoor heb ik een aantal jaren gedraaid op feesten en partijen als dj voor een professioneel verhuur bedrijf uit Tilburg.?

Door de jaren heen ben ik nog altijd muziek blijven kopen en ben ik nog steeds breed geori?nteerd.

Omdat het toch wel moeilijk is om weer aan opdrachten te komen bied ik me vanaf heden aan om,ja jullie lezen het goed,GRATIS te komen draaien op feesten waar ik mezelf goed kan promoten.

Ik denk dan aan setjes van tussen de 1,5 en 3 uur in mijn huidige genre: House,Progressive,Tech House en Electro.

Heb je een event of feest neem dan contact met me op via mijn website.

Hopelijk tot horens!

Groet,

Marco

website:

www.djmarcomartinez.com
User edit by MarcoMartinez on 21-02-2012 @ 11:10:58 (79%)

What do you think about Dj Marco Martinez ??

Vote :   

BobbyPharrel    posted on 20-02-2012 13:21
Marco Martinez VS Bobby Pharrel
Marco Martinez VS Bobby Pharrel.
User edit by BobbyPharrel on 20-02-2012 @ 13:26:35 (73%)
MoXeGy    posted on 20-02-2012 20:56
Waarom deze kick?
MarcoMartinez    posted on 21-02-2012 10:36
Poster: MoXeGy
Waarom deze kick?

Bobby heeft me geboekt voor de carnaval en is tevreden en post daarom een foto van ons samen in de dj-booth om me nog wat extra te promoten denk ik ?

Btw Gratis draai ik nu niet meer (gezien de boekingen) maar wel tegen hele schappelijke prijzen.

Heb je een feest en wil je info, neem dan contact met me op via de website.

www.djmarcomartinez.com
LilQuint    posted on 21-02-2012 11:41
Marco, heel het forum hier zit vol met dj's.
Waarom ga je dan promotie maken?
Niemand boekt je hier denk ik hoor, en stel iemand hier geeft een feest. Boekt hij/zei sneller een vriend/kennis/familie enzovoort dan iemand zomaar van een forum..

[ontopic]
Welkom!
MarcoMartinez    posted on 21-02-2012 12:02
Poster: LilQuint
Marco, heel het forum hier zit vol met dj's.
Waarom ga je dan promotie maken?
Niemand boekt je hier denk ik hoor, en stel iemand hier geeft een feest. Boekt hij/zei sneller een vriend/kennis/familie enzovoort dan iemand zomaar van een forum..

[ontopic]
Welkom!

Ik denk dat je je daar in vergist want ik heb via dit forum nu al 5 boekingen gehad,dus tja........?
www.djmarcomartinez.com
Ashley    posted on 21-02-2012 12:14
Poster: MarcoMartinez
Ik denk dat je je daar in vergist want ik heb via dit forum nu al 5 boekingen gehad,dus tja........?

Tja, als er ergens GRATIS bij staat... je woont in Nederland Cool
Maar wat nou als het lukt, mama?
Danekato    posted on 21-02-2012 12:23
Poster: Ashley
Tja, als er ergens GRATIS bij staat... je woont in Nederland Cool

Ja toch een +1 waard!
DJADMIN    posted on 21-02-2012 12:41
Poster: Danekato
Ja toch een +1 waard!

Toch is het geen geenstijl hier....
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Danekato    posted on 21-02-2012 13:37
[KNIP]

MOD EDIT:
Wat jij niet heb ik wel, als je niks te melden hebt doe dat dan ook niet en zeker niet met dit taalgebruik.

PS Welkom Marco!
User edit by Danekato on 21-02-2012 @ 13:39:32 (58%)
Mod edit by Sandr on 21-02-2012 22:51 (100%)
DJADMIN    posted on 21-02-2012 13:48
Poster: Danekato
[KNIP]
PS Welkom Marco!

Gelukkig dat er door deze fijne houding van je verschillende vaste members hier het forum verlaten !
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Mod edit by Sandr on 21-02-2012 22:50 (19%)
BobbyPharrel    posted on 21-02-2012 15:39
Even voor de duidelijkheid, afgelopen dagen heb ik idd Marco geboekt, en dacht laat ik even een foto posten.
Dat niet iedereen hier van gedient is, kan ik begrijpen, maar wees zo fair, post dan niks.

Marco bedankt voor de afgelopen dagen,en ik zie een leuke toekomst tegemoet, met meerdere boekingen.

gr

Bobby
MarcoMartinez    posted on 21-02-2012 21:45
Poster: BobbyPharrel
Even voor de duidelijkheid, afgelopen dagen heb ik idd Marco geboekt, en dacht laat ik even een foto posten.
Dat niet iedereen hier van gedient is, kan ik begrijpen, maar wees zo fair, post dan niks.

Marco bedankt voor de afgelopen dagen,en ik zie een leuke toekomst tegemoet, met meerdere boekingen.

gr

Bobby

Bobby jij ook bedankt!?
Ik vond het tof om te doen en heb het erg leuk gevonden!

@ de rest: iedereen mag denken en zeggen wat hij ,zij wil daar trek ik me niks van aan.

En ja soms moet je wel eens ergens voor wat minder beginnen,om bij de volgende boekingen wat meer te kunnen verdienen,we zijn nou eenmaal niet allemaal de Tjiesto of Armin van Buuren.

Zoals DJADMIN al eerder heeft gezegd: door in het begin ergens goedkoop of voor een matsprijs te draaien kom je in het circuit en krijg je van daar uit weer boekingen waar je vervolgens wel weer wat meer voor kan vragen.

Zo heb ik ook dit topic ooit geopend en nu ben ik al zo ver dat ik door het ene evenement weer gevraagd wordt voor het andere en dus nu wel gewoon betaald krijg.

Mijn boekingen hebben me genoeg opgeleverd en waren zeker niet gratis en nog belangrijker zeker niet voor niets.

Amen.

www.djmarcomartinez.com
MoXeGy    posted on 21-02-2012 22:22
Goed om te horen dat het zo bij je gelopen is. Misschien wel leuk om een soort verhaaltje te tikken hoe het bij jou verder is gegaan(de tussenstappen) ?
main    posted on 21-02-2012 22:59
Poster: DJADMIN
Gelukkig dat er door deze fijne houding van je verschillende vaste members hier het forum verlaten !

de reden dat ik hier grotendeels alleen maar lees.

welkom! hoop dat we veel van je mogen horen!
MarcoMartinez    posted on 22-02-2012 10:01
Poster: MoXeGy
Goed om te horen dat het zo bij je gelopen is. Misschien wel leuk om een soort verhaaltje te tikken hoe het bij jou verder is gegaan(de tussenstappen) ?

Eerst ergen gratis gedraaid ,vandaar uit een boeking gehad die wel betaald werd en zo telkens verder.
Verder laat ik de betaling afhangen van een aantal zaken:

Welke muziek
Welke locatie (kan ik er meer boekingen uithalen voor de toekomst)
Welke tijd (primetime of ergens in t begin of eind)

Aangezien ik een goede baan heb,waar ik ook veel uren maak,doe ik alleen maar evenementen ,ik zoek geen vaste residence (dit heb ik jaren gedaan vroegah). Ook rijd ik een auto vd zaak en heb dus geen kosten om ergens te komen.

Met mijn 40 jaar zal er ook wel geen toekomst meer inzitten om dit fulltime te gaan doen vandaar deze benadering.......

www.djmarcomartinez.com

This is an old Topic

No new postings for 4.960 days.
 Post CommentThat would be 165.3 months
or a whopping 13.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

229 Users online: 46 Guests (183 Unknown)
Pages generated today : 50.358
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.322.138