Poster: BobbyPharrel
Even voor de duidelijkheid, afgelopen dagen heb ik idd Marco geboekt, en dacht laat ik even een foto posten.
Dat niet iedereen hier van gedient is, kan ik begrijpen, maar wees zo fair, post dan niks.
Marco bedankt voor de afgelopen dagen,en ik zie een leuke toekomst tegemoet, met meerdere boekingen.
gr
Bobby
Bobby jij ook bedankt!?
Ik vond het tof om te doen en heb het erg leuk gevonden!
@ de rest: iedereen mag denken en zeggen wat hij ,zij wil daar trek ik me niks van aan.
En ja soms moet je wel eens ergens voor wat minder beginnen,om bij de volgende boekingen wat meer te kunnen verdienen,we zijn nou eenmaal niet allemaal de Tjiesto of Armin van Buuren.
Zoals DJADMIN al eerder heeft gezegd: door in het begin ergens goedkoop of voor een matsprijs te draaien kom je in het circuit en krijg je van daar uit weer boekingen waar je vervolgens wel weer wat meer voor kan vragen.
Zo heb ik ook dit topic ooit geopend en nu ben ik al zo ver dat ik door het ene evenement weer gevraagd wordt voor het andere en dus nu wel gewoon betaald krijg.
Mijn boekingen hebben me genoeg opgeleverd en waren zeker niet gratis en nog belangrijker zeker niet voor niets.
Amen.