Poster: MoXeGy
Waarom deze kick?
Poster: LilQuint
Marco, heel het forum hier zit vol met dj's.
Waarom ga je dan promotie maken?
Niemand boekt je hier denk ik hoor, en stel iemand hier geeft een feest. Boekt hij/zei sneller een vriend/kennis/familie enzovoort dan iemand zomaar van een forum..
[ontopic]
Welkom!
Poster: MarcoMartinez
Ik denk dat je je daar in vergist want ik heb via dit forum nu al 5 boekingen gehad,dus tja........?
Poster: Ashley
Tja, als er ergens GRATIS bij staat... je woont in Nederland
Poster: Danekato
Ja toch een +1 waard!
Poster: Danekato
[KNIP]
PS Welkom Marco!
Poster: BobbyPharrel
Even voor de duidelijkheid, afgelopen dagen heb ik idd Marco geboekt, en dacht laat ik even een foto posten.
Dat niet iedereen hier van gedient is, kan ik begrijpen, maar wees zo fair, post dan niks.
Marco bedankt voor de afgelopen dagen,en ik zie een leuke toekomst tegemoet, met meerdere boekingen.
gr
Bobby
Poster: DJADMIN
Gelukkig dat er door deze fijne houding van je verschillende vaste members hier het forum verlaten !
Poster: MoXeGy
Goed om te horen dat het zo bij je gelopen is. Misschien wel leuk om een soort verhaaltje te tikken hoe het bij jou verder is gegaan(de tussenstappen) ?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.