Poster: jannickv
[img] tags werken hier niet je moet op het boompje klikken in de editter
Poster: Tekhead
naast die smiley staat dat boompje.
Btw, die 2 ringen op de jack duiden idd aan dat het stereo is.
Om zo eentje te vinden idem als origineel en ook opdraaiend, zal j toch lang moeten zoeken vrees ik, je hebt wel verloop maar die zijn meestal zwart, ander alternatief is, nieuwe kabel.
Ik weet niet of op je WESC een verwisselbare kabel hang. Is dat zo, dan mag het geen probleem zijn.
boompje en smiley vind je in dat balkje boven het raam waar je je berichten intikt ! Of gebruik jij Google Chrome ?
als die kabel rechtstreeks uit je oorschelp komt dus niet met een minijack aan de schelp, dan moet je al gaan solderen, anders is het oude uithalen en nieuwe inpluggen, meer niet.
Poster: Djensn
BR>
ja, ik zal idd gaan moeten solderen. Maar als ik er een nieuwe jack op wil zetten, dan zal ik ook moeten solderen toch? :p
Poster: specialm
Ja dat moet je solderen. Zoek een cameraad / familielid wie goed kan solderen en je probleem is opgelost.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.