Poster: Dolivieira
Oja die heb je ook nog. Ook had een merk ook nog een combinatie van een platen speler en een CD speler. Ben effe de naam vergeten.
Poster: Dolivieira
Oja die heb je ook nog. Ook had een merk ook nog een combinatie van een platen speler en een CD speler. Ben effe de naam vergeten.
Poster: venzi
12'' is niet niks:P
Poster: Tekhead
Dat zal in dj wereldje mss ook verdwijnen, wat jammer is, want dat is toch het leukste vind ik, platen. Maar vinyl zal wss nooit helemaal verdwijnen.
als je steeds niet werk wil kopen is het idd stervensduur, als je ook wat ouder werk wil kopen is het al een gigantisch verschil.
Waauw Dark wave en New wave, hoe oud is jouw schoonvader want dat is ook mijn inspiratiebron naar meer geweest, dat is echt gave muziek, voorloper van House e.d.
Poster: TH3llC
ik post even in de LL om niet teveel offtopic te posten
Poster: AdenFarleigh
Zo hoog lag z'n budget niet canta, en sowieso - 1700 is een smak geld om gelijk als beginners-set te gebruiken. Voor beginnersspul kijk je of naar 2e hands, of naar een B-merk - of naar een combi daarvan. Niet gelijk naar Pio..
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.