Poster: T-to-the-J
Helaas zijn links naar webshops hier verboden. Kopie?r de links en zet ze in een pm naar de desbetreffende persoon. Zou zonde zijn als het weg zou zijn!
Poster: Oliver_Hero
je kan ook voor denon cd spelers gaan; die worden 2e hands heel veel verkocht. check marktplaats maar.
Poster: KVDA96
En ik had nog een vraagje, namelijk bij de RMX was het erg handig dat je een SYNC knop had wat de de bpm precies gelijk maakte. Heb je die op CDJ's ook?
Poster: venzi
hij zegt duidelijk dat hij cdj's wil i.v.m. dat die in de meeste discotheken staan etc
Poster: KVDA96
En ik heb vernomen dat in dat soort clubs vrijwel altijd CDJ sets staan van bijv. Pioneer. Ik zou dus graag willen over stappen op een goede CDJ set om thuis te kunnen oefenen en mijn vraag was welke?
Poster: venzi
hij is vrij duidelijk hoor...
Zijn er anders nog anderen merken met CDJ's dan?
Poster: DJ_OB
Als ik dit zo lees denk ik dat de topicstarter zich nog niet erg lang verdiept heeft in dj gear.
Volgens mij denkt hij dus dat cdj staat voor tabletop en dat hij niet weet dat alleen pioneer die benaming gebruikt voor hun modellen.
Verder hoeft het trouwens niet persee Pioneer te zijn. Die dingen zitten zo logisch in elkaar dat als je een dj cd speler kunt bedienen je de Pioneer ook wel snapt.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.