Win DJ-openingsspot op Extrema Outdoor 2011! (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Jizzy    posted on 21-12-2010 15:27
Op dit moment is 3FM bezig met de Serious Request. Ze willen zo geld ophalen voor het Rode Kruis. Dit jaar gaat het geld naar kinderen die de dupe zijn geworden van HIV/AIDS, bijvoorbeeld omdat hun ouders zijn overleden en zij nu voor hun broertjes/zusjes moeten zorgen.

Op de veiling wordt een DJ-openingsspot op Extrema Outdoor 2011! aangeboden. Indien je daar wilt draaien doe dan een bod. Oh lees wel even de voorwaarden. Je moet wel een bepaald niveau van draaien hebben.

Veiling DJ-openingsspot op Extrema Outdoor 2011!

Edit
Dit topic is informatief bedoelt. Indien je wat anders moet je geld wilt doen doe dat dan vooral. Voor het vermelden daarvan is een ander topic? Cool
Indien je meer over het goede doel wilt lezen, kan je dit doen op 3fm.nl

User edit by Jizzy on 21-12-2010 @ 16:00:01 (71%)

What do you think about Win DJ-openingsspot op Extrema Outdoor 2011! ??

Vote :   

main    posted on 22-12-2010 09:47
Poster: Torque
Ja maar als je op extrema een indrukwekkende set draait krijg je waarschijnlijk nieuwe boekingen erbij. Zie het als een investering Winking my eye

+1

en als je al een bedrijfje hebt wat voor jou gigs gaat regelen (naam even kwijt), dan is dit voor dat bedrijf heel lucratief! (aangezien je dan dus al goed moet kunnen draaien)
dan is t puur promoten, wel duur natuurlijk, maar extrema is niet zo maar een feestje
Bambilaner    posted on 22-12-2010 14:26
Een n?g mooier initiatief zou natuurlijk zijn dat een top-dj zijn volledige fee stort Happy, laughing
www.facebook.com/vinniebegooddj
Jizzy    posted on 22-12-2010 15:11
Poster: main
+1

en als je al een bedrijfje hebt wat voor jou gigs gaat regelen (naam even kwijt), dan is dit voor dat bedrijf heel lucratief! (aangezien je dan dus al goed moet kunnen draaien)
dan is t puur promoten, wel duur natuurlijk, maar extrema is niet zo maar een feestje

Bedoel je bookingsagent?

Ik ben het met je eens. Het kan voor een managment/bookingsagent interessant zijn om je daar te laten draaien. Je zou kunnen proberen om wat met hun te regelen. Op zo'n festval kan je netwerken.

Een schenking kan belasting aftrekbaar zijn. Promotiekosten kan je ook als post opvoeren bij je aangifte. Zo wordt het alweer een stuk interessanter Smile

Poster: Bambilaner
Een n?g mooier initiatief zou natuurlijk zijn dat een top-dj zijn volledige fee stort Happy, laughing

Dat zou een heel mooi gebaar zijn. Er zijn tot nu toe twee dj's geweest die iets gedaan hebben. Don Diablo heeft aan drie mensen een dj/produceer workshop gegeven en je kan nog bieden op de CDJ-1000 van Ferry Costen.
User edit by Jizzy on 22-12-2010 @ 15:36:36 (100%)
Lucalicious    posted on 22-12-2010 16:31
armin van buuren heeft ook weer een actie, net al voorgaande jarten.
je kan smsen ofzo, en dan doneer je aan serious request.
Dolivieira    posted on 23-12-2010 09:04
Ik ben het helemaal met Remco eens. En voor de gene die denkt dat het meer boekingen gaat opleveren vergeet?dat maar. Je zal door het leven gaan als een DJ die?veel geld heeft betaald om te kunnen openen op Extrema. Ik weet het het is voor een?goede doel. Maar sorry. Ik heb een principe dat is nooit betalen voor ergens te kunnen?draaien. Gratis draaien?voor een goed doel heb ik geen problemen mee.?En denk niet dat je een mooie tijd krijgt, Want a er zijn weinig mensen en b je krijg net een uurtje.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 23-12-2010 @ 09:07:10 (26%)
RemcoV    posted on 23-12-2010 09:29
Poster: Dolivieira
Ik ben het helemaal met Remco eens. En voor de gene die denkt dat het meer boekingen gaat opleveren vergeet?dat maar. Je zal door het leven gaan als een DJ die?veel geld heeft betaald om te kunnen openen op Extrema. Ik weet het het is voor een?goede doel. Maar sorry. Ik heb een principe dat is nooit betalen voor ergens te kunnen?draaien. Gratis draaien?voor een goed doel heb ik geen problemen mee.?En denk niet dat je een mooie tijd krijgt, Want a er zijn weinig mensen en b je krijg net een uurtje.

Dank u.

DJ's met ervaring weten wel beter merk ik al... Smile
Salvino    posted on 25-12-2010 11:34
@ Dolivieira

True, er komen echt geen mensen kijken als je jezelf min of meer hebt binnengekocht. Juist de nieuwe namen die worden gevraagd trekken belangstelling van eventueel bookingskantoren etc. Het is misschien een leuke ervaring, maar het levert je buiten die dag en die herinnering niet veel meer op.
Je kunt beter met een paar gasten naar Chersonissos gaan, je laten filmen door RTL5, toevallig laten weten dat je DJ bent en dan op miraculeuze wijze op starbeach komen te staan... Dan heb je ook iets aan je investering Cool
TH3llC    posted on 25-12-2010 11:53

weet niet wie er al geboden heeft maar de dj betaald het waarschijnlijk echt niet zelf.. zeker als het over zoveel geld gaat.. zoals ik al had vermeld het zijn waarschijnlijk gewoon SPONSERS die dat betalen
Dolivieira    posted on 26-12-2010 10:36
Het bedrag is nu zo hoog. De meeste DJs van grote naam krijgen dat aan gage.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Jizzy    posted on 01-01-2011 22:38
Poster: Dolivieira
Het bedrag is nu zo hoog. De meeste DJs van grote naam krijgen dat aan gage.

Het winnende bod is ? 3.050,00
D-Danny    posted on 01-01-2011 22:40
Belachelijk veel geld.
Jizzy    posted on 01-01-2011 22:54
Poster: D-Danny
Belachelijk veel geld.

Voor een goed doel? Is dat niet te veel hoor.
122 maanden een kind te eten of
30,5 kinderen een jaar naar school of
10,5 kind een vakopleiding

User edit by Jizzy on 01-01-2011 @ 23:01:47 (94%)

This is an old Topic

No new postings for 5.354 days.
 Post CommentThat would be 178.5 months
or a whopping 14.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

290 Users online: 145 Guests (145 Unknown)
Pages generated today : 45.701
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.842.738