Poster: Torque
Ja maar als je op extrema een indrukwekkende set draait krijg je waarschijnlijk nieuwe boekingen erbij. Zie het als een investering
Poster: main
+1
en als je al een bedrijfje hebt wat voor jou gigs gaat regelen (naam even kwijt), dan is dit voor dat bedrijf heel lucratief! (aangezien je dan dus al goed moet kunnen draaien)
dan is t puur promoten, wel duur natuurlijk, maar extrema is niet zo maar een feestje
Poster: Bambilaner
Een n?g mooier initiatief zou natuurlijk zijn dat een top-dj zijn volledige fee stort
Poster: Dolivieira
Ik ben het helemaal met Remco eens. En voor de gene die denkt dat het meer boekingen gaat opleveren vergeet?dat maar. Je zal door het leven gaan als een DJ die?veel geld heeft betaald om te kunnen openen op Extrema. Ik weet het het is voor een?goede doel. Maar sorry. Ik heb een principe dat is nooit betalen voor ergens te kunnen?draaien. Gratis draaien?voor een goed doel heb ik geen problemen mee.?En denk niet dat je een mooie tijd krijgt, Want a er zijn weinig mensen en b je krijg net een uurtje.
Poster: Dolivieira
Het bedrag is nu zo hoog. De meeste DJs van grote naam krijgen dat aan gage.
Poster: D-Danny
Belachelijk veel geld.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.