Heb een vraagje, welke headphone raden jullie aan? Mijn budget is 130 euros, zelf zat ik te denken aan een HDJ 500.
Mijn eisen:
Moet redelijk klinken
Moet lekker zitten
Er een beetje leuk uitzien
Alvast bedankt!
What do you think about Welke headphone? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
de bass-weergave is echt mooi op de rhp-10. toen ik mijn rhp-10 vergeleek met een behringer hpx400 merkte ik meteen het verschil. bovendien was het beatmatchen een stuk gemakkelijker met een rhp-10.
maar als je wilt gaan producen met een headphone, kun je beter een headphone nemen die alles waarheidsgetrouw weergeeft. daar is de rhp-10 dus niet handig voor.
www.soundcloud.com/oliverheldens
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.