Poster: T-to-the-J
Je kan ook kijken naar de technics: RP-D(h)(j)12xx
Poster: Tekhead
hoeveelste topic over HP's is dit nu al ??
Poster: dj-zero
Ik heb zelf ook een RP-DH 1200 , damn wat een ongelooflijk fijn ding!!!!
Geen moment spijt van gehad![]()
Evengoed zou ik alsnog gewoon in een winkel gaan testen... want wat lekker zit verschilt per persoon en NIEMAND zal je daarover advies kunnen geven lijkt me.
Maar technics is kwa kwaliteit altijd yeer goed![]()
WARNING!:
Voordat je een RP-DH 1200 koopt bedenk je 1 ding heel goed!!!! IT MAKES ADDICTS!!!!!!
Eenmaal een RP-DH 1200 en je wilt niet meer anders! Het is volgens mij de zwaarste (kwa gewicht) HP uit de dj HP's, dus ben je hier eenmaal aan gewend dan voelen alle andere HP's (naar mijn mening) opeens veel te lichtXD Laatst moest ik draaien en was er een HDJ2000, eerst vond ik het een geweldig ding!
Nu d8 ik alleen nog maar van hmmm pak snel de technics uit mn HP-bag want die zit zo goddelijk veel fijner:D:D:D!!!!
Poster: no-rush
ik zit ook te kijken maar ik denk dat ik in ear oordopjes ga probeeren omdat ik altijd last van me oren heb na een uurtje draaien
Poster: Vinnyo
BR>
Bij de HDJ 500 geen last van! Probeer maar eens, ze zitten ernorm fijn!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.