Poster: Epocs
Ik persoonlijk vind een gymzaal geen groot feest maar goed dat ter zijde. Ik ben uitgegaan van me eigen netwerk.
Nogmaals mensen onder de 16 hebben niet veel aanbod, dus kun je hier op in spelen.
In Rotterdam word per half jaar een groot feest gegeven in een discotheek zonder grote namen en hij staat bom vol!
Nou, om een gymzaal te vullen heb je wel 150 mensen nodig denk ik zo....dus dat is best aardig...
Voor 16 jarigen is hier best wat aanbod...in valkenswaard draai ik, zie ik regelmatig 16 en 17 jarigen binnen...dus die kunnen in principe wekelijks wel op stap. Ik zeg niet dat het een slecht idee is, begrijp me niet verkeerd. Maargoed, uit eigen ervaring weet ik verdomd goed hoe het is om meteen ''groot'' te beginnen. Ik denk dat hij gewoon beter een klein, intiem, geslaagd feest kan houden. Als het ''rustig'' lijkt, is de sfeer meestal automatisch wat minder.
En daarnaast, puur alleen vanuit de logica, als je het in een gymzaal organiseert, hoe ga je 't dan regelen met de drank enzovoort? Er moet een bar komen, drank moet ingekocht worden, heb je te weinig drank ben je de sigaar, heb je te veel drank zit je er mee te kijken. Ook niet onbelangrijk : beveiliging...vaak inbegrepen bij caf? / discotheek.