Poster: Epocs
In september een beurs georganiseerd in Westland( 2 Gymzalen naast elkaar). Nu zie ik dat Scantraxx 30-12 hier ook in gaat dus het kan best.
Ik ken Valkenswaard niet heel goed maar als je merkt dat er genoeg jeugd rond dwaalt kun je opzich wel groter denken omdat er veel vraag naar is. Totslot leven mensen onder de 16 jaar alleen maar van schoolfeesten.
Vergunningen hoef je niet vaak aan te vragen. Sterker nog als je slim bent en het mocht voorkomen dat je het nodig hebt zou ik het lekker bij de locatie droppen.
Als ik daar niet organiseer hebben hun geen inkomsten dus hun vechten wel voor hun brood.
Ik persoonlijk vind een gymzaal geen groot feest maar goed dat ter zijde. Ik ben uitgegaan van me eigen netwerk.
Nogmaals mensen onder de 16 hebben niet veel aanbod, dus kun je hier op in spelen.
In Rotterdam word per half jaar een groot feest gegeven in een discotheek zonder grote namen en hij staat bom vol!
Kijk is aan jongens gouden informatie
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.