Poster: Estacy
de problemen die jullie hier noemen (zwakke constructie, slechte drivers en afsluiting etc) heb ik totaal geen last van.
mn Technics RP-DJ1210 is built to last zoals elk product van technics (op de rp-dh na dan, die gaat meestal net iets sneller kapot dan een rp-dj) dus een goede headphone, het kan wel!
Poster: Estacy
nee oke, maar er worden dus nog wel degelijk stevige hp's gemaakt. zoals de rp-dj of de nieuwe TMA-1, die heb ik nog niet geprobeerd maar die heeft een nylon hoofdband die praktisch niet kapot gaat en super flexibel is.
Poster: Seca
De RP DJ 1210 is idd stevig gebouwd, en goede geluidskwaliteit, ik heb hem verkocht omdat ik er nog een leuke prijs voor kreeg, en met een kleine ?30 opleg een Sennheiser HD25 heb gekocht, als die ooit sneuvelt koop ik me terug een RP DJ 1210 waarschijnlijk.
Zo dadelijk m'n rijbewijs examen gaan doen
Poster: Winston
Hopelijk heb je'm seca.
Heeft iemand toevaliig een cruise gedaan? Er zijn een heleboel activiteiten. Moet je daarvoor zoals in hotels apart voor betalen of is het inbegrepen in de prijs?
Poster: WinstonHeeft iemand toevaliig een cruise gedaan? Er zijn een heleboel activiteiten. Moet je daarvoor zoals in hotels apart voor betalen of is het inbegrepen in de prijs?
Poster: dJORD
Ik heb wat korte vraagjes aan jullie:
Heeft iemand?de nieuwe sint film al gezien?
Past een slappa 240 (D2i) CD map in ??n van de volgende udg bags: slingbag, slingbag trolley deluxe, Trolley To Go?
Is de nieuwe vestiging van musicstore al geopend en zijn er al mensen geweest?
Poster: Vassillidan ga je toch lekker 5 december (wel alvast nu reserveren:P)
Damn ik wil zo graag naar Sint. Lijkt me echt een top film. Heb helaas geen tijd dit weekend..