Poster: Mixt-Ape
Eeeuh, custom earplugs?
Poster: Bootstrap
Wat ik trouwens bizar vind ik dat dit ding van ?15 beter zit, veel beter afsluit en steviger is dan heel veel normale headphonesWaarom is dat?
Poster: Bootstrap
Ja ik ben zelf ook benieuwd en ik weet het antwoord ook nietMaar we kunnen er als DJ community best kritisch naar kijken. Blijkbaar falen heel veel ontwerpers van DJ headphones in het design. Zou dit expres zijn? Zodat headphones niet jaren meegaan maar vaak gekocht moeten worden? Lijkt me best een slimme strategie eerlijk gezegd.
Poster: TH3llC
zo is het helaas met bijna alles..
ik weet nog mijn 1ste gsm de nokia 3310, toen mijn huidige gsm stuk was heb ik pakte ik die 3310 en hij werkte nog perfect!(ik schat dat die gsm rond de 10jaar was)
de gsm's die nu gemaakt worden zijn gemaakt om een jaar of 2 mee te gaan.
als fabricant is dit natuurlijk goed gezien, hij werkoopt veel meer..
Poster: Joep
Z Ik lees dat dat normaal is?
Poster: EleMentcp
3310had de opvolger de 3410 kon je echt alles mee doen en het blijft heel!:P zelfs douchebuurt overleeft en val van een flatgebouw
Poster: Seca
Ik heb nog ne 3310 en ne coca-cola van het merk bosch liggen, die gooi'k toch ook ni weg zenne! :P Stel da menne gsm ff kapot is neem'k gelijk menne 3310, die werkt toch nog
Het spijtige is wel dat een jaartje geleden de batterij van die coca cola gsm nog maar een kwartiertje mee ging na volledig opgeladen te zijn, en ondertussen krijg ik hem niet meer aangezet, heeft wel zijn beste tijd gehad ook
@TH3LLC hoe is't met de DJM 400?die'k u ooit is verkocht heb?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.