Poster: Leon
Poster: djliberty
Weet wel maar 1500 man ben je dan niet zenuwachtig?
Mij lijkt het juist relaxter om voor 1500 man te draaien dan voor 50 of 100 mensen.
Binnenkort is m'n eerste set op een feest in een aparte talent-room. Met Prophet, darkraver, pavo en luna in andere zalen. Ik ben als laatst maar hoop eerlijk gezegd dat er dan nog uberhaupt mensen zijn buiten vrienden enzo dan.
hoe kleiner het publiek, hoe lastiger. Een "vette" set draaien houdt in dat je, En goed mixed, En dat je het publiek vermaakt hebt met nummer die Zij leuk vinden.
en vooral dat laatste, dat je nummers draaid waar het publiek positief op reageerd gaat vaak mis. op het moment dat je voor 100 man staat te draaien , en je draait een paar foute nummer achter elkaar merk je dat al Heel erg snel. ( de zaal loopt namelijk leeg) bij een publiek van 1500 man is de reactie op jou muziek vaak minder goed waar te nemen, wat dus ook z'n voordeel kan hebben.
En als je erg zenuwachtig bent.... ik drink altijd van de tevoren een paar biertjes, maak een praatje met het personeel, organisator en dan ben ik vaak al redelijk wat zenuwen kwijt. en al je 10 min staat te draaien merk je niets meer van de zenuwen