De beste manier om boekingen te krijgen ? (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

mondial    posted on 15-12-2005 16:37
hoi ik draai nu al weer een tijdje, maar kan iemand mij vertellen wat nu echt de beste manier is om boekingen te krijgen, met als doel wekelijks te kunnen draaien.

ik zat zelf aan een demo te denken,  en er een stuk of 20 weg te sturen.

iemand tips voor mij?

What do you think about De beste manier om boekingen te krijgen ? ??

Vote :   

djmamo    posted on 18-12-2005 17:24
ik heb erg veel brieven gestuurd naar discotheken en heb er nooit iets van gehoord (1x een dj contest gehad daarna via die sollicitaties)
www.moonentertainment.nl
aDeagle    posted on 18-12-2005 18:09
Sinds ik bij een discotheek draai loopt het allemaal soepel: iedereen herkent je, en kennen je dus ook allemaal zorg dat zo iedereen het te weten komt en maak een site met veel info!
User edit by aDeagle on 18-12-2005 @ 18:10:11 (1%)
Leon    posted on 18-12-2005 19:31
Poster: djliberty
Weet wel maar 1500 man ben je dan niet zenuwachtig?

Mij lijkt het juist relaxter om voor 1500 man te draaien dan voor 50 of 100 mensen.
Binnenkort is m'n eerste set op een feest in een aparte talent-room. Met Prophet, darkraver, pavo en luna in andere zalen. Ik ben als laatst maar hoop eerlijk gezegd dat er dan nog uberhaupt mensen zijn buiten vrienden enzo dan.

Maargoed je moet gewoon onderaan een ladder beginnen. Zo is iedere topjock begonnen, de 1 deed er wat langer over dan de ander. En je moet er gewoon uitspringen op techniek maar ook op "show" gebied. En demootjes blijven opsturen etc etc
Illusion    posted on 05-01-2006 14:22
Poster: lolbroek
1500 man en ik ben schijte zenuwachtig :D

ook niet zo gek!

Mijn grootste publiek was voor 120 man, k'heb al in verschillende discotheken gedraaid, Danceworld, Skopje, maar dat waren alleen Dj Contesten. Eerst maar eens wachten tot ik 18 jr ben.

maar je moet ook inderdaad durven contacten leggen.

en @ Leon, je moet inderdaad onderaan de ladder beginnen. Dat heeft iedereen gedaan. En als je geluk hebt, wordt je uiteindelijk heel bekend.

En succes op je eerste set
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
_ruud_    posted on 05-01-2006 15:32
ik heb het geluk dat m'n neef al in de plaatselijke discotheek draait :D en ik vaker mee mag en soms ook ff mag draaien :D

of je kan mischien vrijwillig bijv. op zaterdags avond bij de radio (plaatselijke radio dan Winking my eye gaan werken een daar nummer aan elkaar brijen :D heb gelijk veel mensen die het horen en met geluk mensen die een Dj zoeken
CDJ800MK2 - DJM800 - CDJ800MK2
User edit by _ruud_ on 05-01-2006 @ 15:34:33 (100%)
Basrose    posted on 05-01-2006 15:53
of het nou 1500 of 100 man zijn je wil toch altijd een vette set neerzetten... Ik wel teminste.. en jah in het begin is het ff wennen maarja als het lekker gaat valt de spanning zo van je af en gaat het daarna nog beter!
Abc123    posted on 05-01-2006 15:57
Ik zou het liefst beginnen met familiefeestjes die ik zelf ken. De ambitie om echt groot te worden is er voorlopig nog niet.
Ik "Dj" omdat ik het gewoon leuk vind en als de kans er ooit zal komen om in een grote discotheek te gaan draaien zal ik die kans natuurlijk grijpen Happy, laughing
Blast    posted on 05-01-2006 17:52
1500 man voor de eerste keer is echt veel en ik zou ook fucking zenuwachtig zijn
Ramon72    posted on 05-01-2006 17:57
Ach, zie het zo: vaak presteer je goed onder hoge druk. Dus het komt vast wel goed!

Mocht het echt fout gaan: Do not worry! Sta er niet te lang bij stil en ga gewoon weer verder.

Suc6!

greup    posted on 06-01-2006 14:30
Poster: Leon
Poster: djliberty
Weet wel maar 1500 man ben je dan niet zenuwachtig?

Mij lijkt het juist relaxter om voor 1500 man te draaien dan voor 50 of 100 mensen.
Binnenkort is m'n eerste set op een feest in een aparte talent-room. Met Prophet, darkraver, pavo en luna in andere zalen. Ik ben als laatst maar hoop eerlijk gezegd dat er dan nog uberhaupt mensen zijn buiten vrienden enzo dan.

hoe kleiner het publiek, hoe lastiger. Een "vette" set draaien houdt in dat je, En goed mixed, En dat je het publiek vermaakt hebt met nummer die Zij leuk vinden.

en vooral dat laatste, dat je nummers draaid waar het publiek positief op reageerd gaat vaak mis. op het moment dat je voor 100 man staat te draaien , en je draait een paar foute nummer achter elkaar merk je dat al Heel erg snel. ( de zaal loopt namelijk leeg) bij een publiek van 1500 man is de reactie op jou muziek vaak minder goed waar te nemen, wat dus ook z'n voordeel kan hebben.

En als je erg zenuwachtig bent.... ik drink altijd van de tevoren een paar biertjes, maak een praatje met het personeel, organisator en dan ben ik vaak al redelijk wat zenuwen kwijt. en al je 10 min staat te draaien merk je niets meer van de zenuwen
User edit by greup on 06-01-2006 @ 14:32:12 (25%)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

120 Users online: 20 Guests (100 Unknown)
Pages generated today : 37.460
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.845.919