Panasonic RP-DJ600 kabel gescheurd
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

martijnvandam    posted on 16-10-2010 22:54
Hallo DJR leden

Ik was net lekker aan het draaien wilde ik me omdraaien bleef me kabel van me hp hangen achter een hoekje waardoor hij afscheurde bij het punt waar hij in 2e splitst

Zou hier nog iets aan te doen zijn of word het toch een nieuwe kopen, wat wel vervelend zou zijn want ik ben er erg tevreden over. Ik zou anders toch een nieuwe hp moeten overwegen.

wat zijn jullie ideeen ?

What do you think about Panasonic RP-DJ600 kabel gescheurd ??

Vote :   

TH3llC    posted on 16-10-2010 22:57
gewoon proberen te maken..
kabel overknippen, krimpkous er rond doen , terug vast maken desnoods een wat tin op doen met soldeerbout , krimtkous warm maken zodat hij krimpt en klaar..
martijnvandam    posted on 16-10-2010 22:59
?Bedankt voor de hulp maar het is dus een gedeelte waar hij van 1 naar 2 kabels gaat en dat kan je volgensmij niet openkrijgen. maar ik ga wel even kijken
TH3llC    posted on 16-10-2010 23:08
sorry had het precies niet tegoei gelezen, is het echt op het punt waar hij splitst? dan zou ik gewoon de 2 kabels overknippen en een stukje halen in een electrozaak van 2 naar 1, is nogaltijd redelijk simpel om te doen.
Moest je zelf nooit zoiets gedaan hebben er is vast wel iemand die je kent die het zou kunnen doen
Tekhead    posted on 16-10-2010 23:19
Poster: TH3llC
sorry had het precies niet tegoei gelezen, is het echt op het punt waar hij splitst? dan zou ik gewoon de 2 kabels overknippen en een stukje halen in een electrozaak van 2 naar 1, is nogaltijd redelijk simpel om te doen.
Moest je zelf nooit zoiets gedaan hebben er is vast wel iemand die je kent die het zou kunnen doen

idd, goede, snelle en goedkoopste oplossing
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true

This is an old Topic

No new postings for 5.104 days.
 Post CommentThat would be 170.1 months
or a whopping 14 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

69 Users online: 2 Guests (67 Unknown)
Pages generated today : 10.258
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 229.738.881