Poster: TH3llC
peavey is niet zomaar een of ander merk, dat kan ik je verzekeren
Poster: Joep
Ik heb eigenlijk bijna dezelfde vraag. Op dit moment heb ik namelijk enorme B&W boxen (waar ik trouwens nog zeer tevreden mee ben hoor), maar het probleem is dat deze schuin achter me staan. Vanwege de grootte is het namelijk niet mogelijk deze op te hangen of v??r me neer te zetten. Daarom zoek ik nu goed klinkende, kleine speakers, die ik aan de muur kan bevestigen (op oorhoogte) en die een aardig vermogen hebben. De door main genoemde set omnitronic AS 360 leek me ook wel mooi, maar aangezien ik daar verder niets over kan vinden, vraag ik me af of jullie misschien een paar goede setjes kunnen noemen.
Iemand?
Poster: mp
ik heb net LD systems LD-SAT62speakers gekocht bij m*sicst*re in duitsland
en ben heel erg te spreken over de geluidskwaliteit ervan
ze zijn leverbaar in Zwart en wit,en ze worden geleverd met beugels om ze op te hangen.
Maar ik hoor juist altijd dat het niet fijn is om een tijdje muziek te luisteren via monitoren...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.